Μιλώντας στο Build στη διάρκεια της έκθεσης Xenia η Αθηνά Γαλλή, Sales & Marketing της Γαλλής, τόνισε ότι το 2026 η κατασκευάστρια και διανομέας διακοσμητικού και αρχιτεκτονικού φωτισμού θα επιχειρήσει να ενισχύσει τις εξαγωγές της στο εξωτερικό.
«Η εταιρεία μας δραστηριοποιείται εδώ και 50 χρόνια. Οι εξαγωγές μας πηγαίνουν πολύ καλά, αντιπροσωπεύοντας επί του παρόντος το 30 με 40% του συνολικού μας τζίρου», τόνισε αρχικά η κ. Γαλλή και ακολούθως ανέφερε: «Το 2026, λοιπόν, θα προσπαθήσουμε να ενισχύσουμε τις εξαγωγές μας. Μάλιστα, προς τον σκοπό αυτό, ενδεχομένως να συμμετάσχουμε εκ νέου σε κάποια έκθεση του εξωτερικού. Παλαιότερα παίρναμε μέρος στη Light & Building, αλλά θα εξετάσουμε το αν θα ξαναβρεθούμε φέτος σε αυτή ή όχι. Είναι πράγματι αρκετά δύσκολο να στήσει κανείς την παρουσία του σε μία έκθεση στο εξωτερικό».
Επιπλέον, η κ. Γαλλή, αφού πρώτα τόνισε πως στην Xenia η εταιρεία παρουσίασε κυρίως outdoor και επαγγελματικό αρχιτεκτονικό φωτισμό καθώς και κάποια κεραμικά και μαρμάρινα φωτιστικά, στάθηκε και σε τάσεις που παρατηρούνται στον φωτισμό των ξενοδοχείων στην Ελλάδα: «Τα περισσότερα ξενοδοχεία δεν χρησιμοποιούν πια τον πολύ “κλασικό” φωτισμό, αλλά εκσυγχρονίζονται και επιλέγουν πιο minimal γραμμές, σποτάκια, κρυφούς φωτισμούς, “παίζουν” με λίγα κεραμικά, κλπ».
