Τους κυριότερους στόχους που επιθυμεί να επιτύχει η Kraft Paints έως το τέλος του 2025, χρονιάς που συμπληρώνει 90 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, ανέλυσε στο Build στην έκθεση «Οικοδομή» ο Νίκος Βλαχάκης, Γενικός Διευθυντής της εταιρείας.

«Επιθυμούμε να αναδείξουμε την καινοτομία με αξία (με προϊόντα που συνδυάζουν τεχνολογία, αισθητική και λειτουργικότητα), τη βιωσιμότητα και την περιβαλλοντική ευθύνη (συνεισφέροντας για ένα πιο υγιές και βιώσιμο δομημένο περιβάλλον) και το κτίσιμο σχέσης εμπιστοσύνης με το καταναλωτικό κοινό (μέσα από την εκπαίδευση και τη συνεχή εξέλιξη)», είπε ο ίδιος.

Συνεχίζοντας, ανέφερε: «Φέτος στην “Οικοδομή” παρουσιάσαμε, μεταξύ άλλων, την πλήρη γκάμα μας από κόλλες πλακιδίων και αρμόστοκους, την ανανεωμένη μας σειρά στεγανωτικών και το ειδικό μας χρώμα για επαναβαφή τελικών επιφανειών εξωτερικής θερμομόνωσης. Επίσης, για πρώτη φορά, το κοινό συμμετείχε στην επιλογή του Color of the Year 2026 μέσω ενός διαδραστικού photobooth στο περίπτερό μας».

Για να προσθέσει: «Η φετινή μας συμμετοχή στην “Οικοδομή” αποτέλεσε στρατηγική ευκαιρία για ενίσχυση της σχέσης με τον τεχνικό κόσμο και ανάδειξη των αξιών μας (καινοτομία, βιωσιμότητα, συνεργασία).

Πετύχαμε τους στόχους μας στην έκθεση, που ήταν η άμεση και ουσιαστική επικοινωνία με τους επαγγελματίες του κλάδου και το να επικοινωνήσουμε σε όλους ότι, ως η πρώτη χρωματοβιομηχανία με δική της γραμμή παραγωγής κονιαμάτων δόμησης, παρέχουμε αξιόπιστες προϊοντικές λύσεις σε χρώμα, δομικά υλικά και εξωτερική θερμομόνωση (Bioclima)».