Έως το καλοκαίρι αναμένεται να ολοκληρωθεί η πλήρης αναμόρφωση του δικτύου καταστημάτων της Τράπεζας Πειραιώς, η οποία εκτελείται με το μοντέλο της αυτεπιστασίας (EPCM) και συνεργάτη τη Vector και σε διάστημα μόλις ενάμισι έτους.

Έως αυτή τη στιγμή έχει υλοποιηθεί το 65% του έργου με τα καταστήματα στη διάρκεια της ανακατασκευής τους να βρίσκονται σε πλήρη λειτουργία. Ο Γιώργος Δασκαλάκης, Τεχνικός Διευθυντής της Τράπεζας Πειραιώς, συμμετέχοντας στο συνέδριο Construction Project Management που διοργάνωσε η Boussias Events ανέφερε, ότι η Τράπεζα έχει δημιουργήσει ένα νέο μοντέλο καταστήματος και εξυπηρέτησης μέσω σημείων συνδιασκέψεων και αιθουσών συσκέψεων με τη λογική ότι ο πελάτης πρέπει να εξυπηρετείται σύντομα και με αύξηση του ψηφιακού αποτυπώματος με κατεύθυνση στις ηλεκτρονικές συναλλαγές.

H Τράπεζα σήμερα υλοποιεί κατά 95% ψηφιακές εργασίες στα καταστήματα και αυτή τη στιγμή ο ανασχηματισμός των καταστημάτων είναι σε εξέλιξη, ενώ έχει ολοκληρωθεί το rebranding με το νέο όνομα της Πειραιώς. «Το έργο αφορά 360 καταστήματα με σκοπό τη μεταμόρφωσή τους με βάση τη λογική ότι πρέπει να δημιουργηθεί ένας νέος χώρος όπου ο πελάτης θα νιώθει πολύ πιο άνετα και θα εξυπηρετηθεί πολύ πιο γρήγορα. Η Πειραιώς επέλεξε το EPCM για να έχει κεντρική αναφορά και να φύγει από τον παραδοσιακό τρόπο όπου καθυστερούσε η παραλαβή της μελέτης ή του έργου και να δημιουργήσει έναν σκληρό πυρήνα που θα ομαδοποιήσει μελέτη, προμήθεια και όλα τα στάδια», σημείωσε.

Ο ρόλος της συγκέντρωσης της ομάδας έργου στον χρόνο κατασκευής και στις διαδικασίες
Παράλληλα, η διαμόρφωση αυτής της ομάδας με τον επικεφαλής μάνατζερ του EPCM μπόρεσε να δώσει ευελιξία στο πρόγραμμα ανακατασκευής των καταστημάτων αλλά και να αντιμετωπιστούν οι προκλήσεις σε όλα τα στάδια μελέτης και κατασκευής. Είναι εύκολο, όπως είπε, να διαχειριστεί κανείς μία αλλαγή εν τη γενέσει της όταν η ομάδα είναι συγκεντρωμένη. «Δημιουργήθηκε το αποτύπωμα του χρονοδιαγράμματος για να το παρακολουθήσουμε συγκεντρωτικά ως Πειραιώς και να ομαδοποιήσουμε μαζί με τον συνεργάτη του EPCM όλα τα στάδια του έργου», τόνισε χαρακτηριστικά.

Σύμφωνα με τον ίδιο το μεγαλύτερο πρόβλημα είναι ότι τα καταστήματα κατά την ανακατασκευή βρίσκονται σε λειτουργία. Στάθηκε επίσης στις εσωτερικές διαδικασίες σε θέματα ασφάλειας, διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού και στο γεγονός ότι δεν πρέπει να αναστατωθούν οι πελάτες καθώς να χαθεί χρόνος. «Το ότι τα βήματα είναι σχεδόν επαναλαμβανόμενα από τον συνεργάτη, συνέβαλε έτσι ώστε με σταθερούς ρυθμούς να παραλαμβάνει αυτά που παραλαμβάνει από υπεργολάβους και κατασκευαστές και να κερδίσουμε χρόνο για να είμαστε εντός χρονοδιαγράμματος. Ήταν μεγάλη η πρόκληση για ένα τέτοιο εύρος έργου», ήταν τα λόγια του.