Σε Τέρνα-Άκτωρ-Intrakat καταλήγει το έργο της επέκτασης της Λεωφόρου Κύμης προς Εθνική Οδό, ύψους 434 εκατ. ευρώ. Το έργο δημοπρατείται ως δημόσιο έργο και ως εκ τούτου δεν θα έχει διόδια. Στον διαγωνισμό συμμετείχε αυτόνομα και η Άβαξ. Η παραπάνω κοινοπραξία φέρεται να έδωσε τη μεγαλύτερη έκπτωση. Η χρηματοδότηση του έργου θα καλυφθεί από το ΕΣΠΑ 2021-2027 μέσω του Ε.Π. «Μεταφορές». Ο νέος οδικός άξονας των 3,8 χιλιομέτρων θα καταλήγει στον κόμβο Καλυφτάκη και θα περιλαμβάνει δύο σήραγγες, μία 1.260 μέτρων και μία περίπου 1.000 μέτρων. Θα χρησιμοποιείται από περίπου 35.000 οδηγούς ημερησίως. Η επέκταση της λεωφόρου Κύμης έως την εθνική οδό αναμένεται να αποσυμφορήσει το δίκτυο των τριών παραπάνω δήμων, να διευκολύνει την πρόσβαση πολλών περιοχών των βορείων προαστίων στην Εθνική Οδό.

Η Μυτιληναίος φέρεται να μειοδότησε για την Παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών (210 εκατ. ευρώ), ενώ για το τμήμα Νεάπολη – Αγ. Νικόλαος του ΒΟΑΚ (σχεδόν 190 εκατ. ευρώ), που θα υλοποιηθεί ως αμιγώς δημόσιο έργο, φέρεται να μειοδότησε η Άκτωρ.