Τα branded residences (επώνυμες κατοικίες) και το leisure real estate ήταν δύο από τις σημαντικότερες τάσεις που συζητήθηκαν στο Resort & Residential Hospitality Forum (R&R) 2024, το οποίο έλαβε χώρα στην Αθήνα. Στο κομμάτι των branded residences, πάροχοι επώνυμων κατοικιών που αναπτύχθηκαν σε συνεργασία με γνωστές μάρκες πολυτελείας, συχνά συνδεδεμένες με ξενοδοχεία, θέρετρα ή lifestyle μάρκες, παρουσίασαν αυτά που έχουν να προσφέρουν ως προς τις ανέσεις υψηλών προδιαγραφών, τον premium σχεδιασμό και τις κορυφαίες υπηρεσίες. Από την πλευρά τους, οι αγοραστές ξεκαθάρισαν ότι δεν επενδύουν μόνο σε ένα ακίνητο, αλλά σε έναν τρόπο ζωής και σε ένα σύμβολο κύρους, κάτι που ήταν εμφανές και κατά τη διάρκεια των συζητήσεων στα πάνελ.
Στο κομμάτι των ακινήτων αναψυχής (leisure real estate), καταγράφεται μία αυξανόμενη τάση προς εξελίξεις που ανταποκρίνονται στην αυξανόμενη ζήτηση για βιωματική εμπειρία σε θέρετρα, επώνυμες κατοικίες και κέντρα ευεξίας, που απευθύνονται σε μια ενισχυόμενη κατηγορία ατόμων με υψηλά εισοδήματα, τα οποία αναζητούν ακίνητα που παρέχουν όχι μόνο ευκαιρίες για μία οικονομική επένδυση, αλλά και μία βελτιωμένη lifestyle εμπειρία που καθορίζεται από τον συνδυασμό brands πολυτελείας και την επιθυμία για μοναδικούς, ξεχωριστούς χώρους διαβίωσης. Όσον αφορά στο τοπίο των ξενοδοχειακών επενδύσεων, τα brands φαίνεται να αναδεικνύονται ως η κινητήρια δύναμη για την ανάπτυξη. Ωστόσο, οι ταξιδιώτες εκτιμούν τη συνέπεια και την εξοικείωση, για να εκφράσουν την αφοσίωσή τους.
Οι επισκέπτες αναζητούν κάτι περισσότερο από ένα μέρος για να μείνουν – αναζητούν μια αίσθηση ταυτότητας και μια εμπειρία που ευθυγραμμίζεται με τον τρόπο ζωής τους. Τα επώνυμα ξενοδοχεία επέλεξαν να προσφέρουν ολοένα και περισσότερο μοναδικές και αυθεντικές εμπειρίες, με τον παράγοντα της διαφοροποίησης στον πυρήνα της πρότασής τους. Με την κύρια τάση να είναι αυτή των επώνυμων κατοικιών και του Leisure Real Estate, σε ένα περιβάλλον επώνυμης ξενοδοχειακής αγοράς, οι στοχευμένες επενδύσεις φαίνεται να κατευθύνονται προς εξειδικευμένες αναπτύξεις ακινήτων (niche developments), δημιουργώντας αξέχαστες, βιωματικές εμπειρίες, προσφέροντας συνέπεια στην επωνυμία και αξιοποιώντας συναναπτύξεις μικτής χρήσης και τα μοντέλα franchising για να αναπτυχθούν σε νέες αγορές, που συνδέονται με την τάση και τη συνέπεια βελτίωσης της επωνυμίας.
Δείτε εδώ ολόκληρο το κείμενο εδώ.