Εκτός απροόπτου, μέσα στις επόμενες ημέρες αναμένεται να υπογραφεί η σύμβαση για την οδική σύνδεση του 6ου προβλήτα του λιμένα της Θεσσαλονίκης (ΟΛΘ) με την ΠΑΘΕ και την Εγνατία Οδό, ένα έργο που έχει “ταλαιπωρηθεί” από καθυστερήσεις χρόνων και προβλήματα.
Ανάδοχος του έργου είναι η ΑΚΤΩΡ, σε έναν διαγωνισμό με πολλές προσφυγές ο οποίος πλέον ολοκληρώνεται. Η ΑΚΤΩΡ είχε μειοδοτήσει με έκπτωση 56,61%, ενώ δεύτερη ήταν η ΙΝΤΡΑΚΑΤ και τρίτη η ΤΕΡΝΑ. Αξίζει να αναφερθεί ότι είναι το πρώτο μεγάλο έργο που αναλαμβάνει η ΑΚΤΩΡ υπό τη νέα της διοίκηση. Το έργο, μαζί με τις υπογραφές, θα κατατεθεί και στην αρμόδια επιτροπή της Βουλής, όπου θα παρουσιαστεί ως μεγάλο έργο.
Τι περιλαμβάνει το έργο
Ο πλήρης τίτλος του έργου είναι «Κάθετος Άξονας 56 – Ολοκλήρωση σύνδεσης αυτοκινητοδρόμου Π.Α.Θ.Ε. και Εγνατίας Οδού με τον 6ο προβλήτα λιμένα Θεσσαλονίκης, και το οδικό δίκτυο της περιοχής Καλοχωρίου». Ο προϋπολογισμός του έργου είναι 74,1 εκατ. ευρώ και η διάρκεια της κατασκευαστικής φάσης είναι 30 μήνες, με το έργο να αναμένεται να ολοκληρωθεί στο τέλος του 2023.
Το έργο αφορά την ολοκλήρωση της οδικής σύνδεσης του αυτοκινητοδρόμου Π.Α.Θ.Ε. και Εγνατίας Οδού με τον 6ο προβλήτα ΟΛΘ, μήκους περίπου 3,5 km, εκ των οποίων τα 1,4 km είναι ήδη σε κυκλοφορία και η κατασκευή της είχε αρχίσει προγενέστερα. Η σύνδεση θα αναπτύσσεται επί οδογέφυρας, η οποία -κατά το μεγαλύτερο τμήμα της- θα είναι αμφίδρομης κατεύθυνσης. Παράλληλα, θα αναβαθμιστεί τμήμα του τοπικού οδικού δικτύου στην περιοχή του Καλοχωρίου, αποκαθιστώντας τη σύνδεσή του με τον 6ο προβλήτα και τον Π.Α.Θ.Ε. Τέλος, το έργο περιλαμβάνει και εργασίες χωματουργικών, τεχνικών, οδοστρωσίας, ασφαλτικών, φωτισμού σήμανσης – ασφάλειας οδού, σωληνώσεων, Η/Μ εγκαταστάσεων και εξοπλισμού, καθώς και οικοδομικών.