Τα οικονομικά της αποτελέσματα για το πρώτο εξάμηνο του 2024 δημοσίευσε η Premia Properties, τονίζοντας ότι στο διάστημα αυτό κατέγραψε αύξηση εσόδων κατά 7% και αύξηση λειτουργικής κερδοφορίας (Adjusted EBITDA) κατά 10%, σε ενοποιημένη βάση, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2023. Επιπλέον, τα κέρδη προ φόρων της εταιρείας αυξήθηκαν κατά 13,1 εκατομμύρια ευρώ σε σχέση με το πρώτο εξάμηνο του 2023, επηρεαζόμενα κυρίως «από τις υψηλότερες αναπροσαρμογές επενδύσεων σε εύλογη αξία». Πάντως, τα Funds from Operations (FFO) μειώθηκαν κατά 0,9 εκατομμύρια ευρώ σε ετήσια βάση και η εταιρεία εξηγεί ότι επηρεάστηκαν «από τα υψηλότερα χρηματοοικονομικά έξοδα».
Στα 344,7 εκατ. η αξία των επενδύσεων
Παράλληλα, η Premia ενημέρωσε ότι υπό τη διαχείρισή της είναι 55 ακίνητα και περίπου 390 χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα κτιρίων, με τη συνολική αξία επενδύσεων να διαμορφώνεται σε 344,7 εκατομμύρια ευρώ, αυξημένη κατά 12% σε σχέση με το τέλος του 2023. Επιπλέον, εντός των πρώτων 6 μηνών του 2024 η εταιρεία πρόσθεσε στο χαρτοφυλάκιό της νέα ακίνητα και προχώρησε σε επιλεκτικές πωλήσεις με σημαντικά κέρδη (λ.χ. υπέγραψε προσύμφωνο για την πώληση δύο οικοπέδων στην Πάρο και πούλησε οινοποιείο στη Σαντορίνη).
Επίσης, συνήψε στρατηγικές συνεργασίες με εγνωσμένου κύρους συνεταίρους και είχε συμμετοχή σε σημαντικές συναλλαγές (λ.χ. συμφωνία sale and leaseback με τον όμιλο Nordic Leisure Travel Group για δύο ξενοδοχεία σε Ρόδο και Κρήτη). Ακόμη, παρέδωσε σημαντικά έργα που προσδοκά ότι σταδιακά θα ενισχύσουν τις οικονομικές επιδόσεις της (λ.χ. μετατροπή του εμπορικού κέντρου Athens Heart στον Ταύρο σε «πράσινο» συγκρότημα γραφείων το οποίο στεγάζει τις κεντρικές υπηρεσίες της ΑΑΔΕ και μετατροπή ακινήτου στην Ξάνθη σε σύγχρονη φοιτητική εστία η οποία ήδη λειτουργεί).
Οι κλάδοι στους οποίους επικεντρώνεται η Premia
Από εκεί και πέρα, η Premia επισημαίνει ότι «παραμένει επικεντρωμένη σε κλάδους στους οποίους μεσοπρόθεσμα οι προσδοκίες παραμένουν θετικές, όπως τα logistics και τα εξυπηρετούμενα διαμερίσματα (φοιτητικές κατοικίες) και ταυτόχρονα εισέρχεται επιλεκτικά σε νέους κλάδους που εκτιμάται ότι έχουν ζήτηση και προοπτικές ανάπτυξης, όπως τα “πράσινα” γραφεία και τα ξενοδοχεία».