Το πράσινο φως του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου (ΚΑΣ) έλαβε η αναθεωρημένη αρχιτεκτονική μελέτη της ΤΕΚΑΛ για τη Μαρίνα Ναυπλίου, όπως αναφέρουν στο Build πηγές κοντά στην εταιρεία. Θυμίζουμε, ότι η κατασκευαστική εταιρεία είχε ξεκινήσει τη διαδικασία αναθεώρησης του φακέλου μετά από σχετικό αίτημα του Κεντρικού Αρχαιολογικούς Συμβουλίου. Επί της ουσίας είχε κατατεθεί η αρχική αρχιτεκτονική πρόταση. Το ΚΑΣ δεν αποδέχτηκε την εν λόγω αρχιτεκτονική πρόταση και με βάση τις παρατηρήσεις που έγιναν από πλευράς του η εταιρεία μερίμνησε να τις προσαρμόσει στη νέα αρχιτεκτονική πρόταση που κατέθεσε και εγκρίθηκε την περασμένη Τρίτη 9 Απριλίου.

Η επένδυση πραγματοποιείται μέσω ΣΔΙΤ, το πρώτο αυτού του είδους που αφορά σε μαρίνα και υλοποιείται με τη συνεργασία της Περιφέρειας Πελοποννήσου, του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ναυπλίου και της αναδόχου ΤΕΚΑΛ ΑΕ, με στόχο να αποτελέσει το project που θα ενισχύσει συνολικά την τουριστική κίνηση στην ευρύτερη περιοχή με στοχο και την επιμήκυνση της σεζόν.

Ξεκινούν οι διαδικασίες αδειοδότησης στην Περιφέρεια Πελοποννήσου
Τα επόμενα βήματα από πλευράς ΤΕΚΑΛ προβλέπουν θα εκκινήσει τις διαδικασίες έκδοσης των οικοδομικών αδειών στην Περιφέρεια Πελοποννήσου. Κατόπιν εκτιμάται ότι τα έργα θα ξεκινήσουν εντός του προσεχούς φθινοπώρου, με το χρονικό διάστημα που απαιτείται για την ολοκλήρωση τους να ανέρχεται στους 18 μήνες με δεδομένη και την εμπειρία που διαθέτει η ΤΕΚΑΛ στην υλοποίηση λιμενικών έργων.

Ήδη η κατασκευαστική εταιρεία έχει εγκαταστήσει το εργοτάξιό της και τα εργολαβικά γραφεία και έχει εντοπίσει τους μηχανικούς που θα «τρέξουν» το έργο. Το συνολικό ύψος επένδυσης είναι 20 εκατομμύρια ευρώ συν ΦΠΑ και αφορά αποκλειστικά και μόνο στην κατασκευή της νέας Μαρίνας Ναυπλίου. Βάσει παραχώρησης, η ΤΕΚΑΛ θα δίνει μίσθωμα στο δημοτικό λιμενικό ταμείο Ναυπλίου, το οποίο διαχειρίζεται την εγκατάσταση και την οποία έχει παραχωρήσει στην ΤΕΚΑΛ για 43 χρόνια με δικαίωμα επέκτασης.

Το έργο θα χρηματοδοτηθεί αποκλειστικά από τον ιδιωτικό φορέα σύμπραξης, χωρίς την συμμετοχή ούτε του Δημοτικού Λιμενικού Ταμείου Ναυπλίου ούτε της Περιφέρειας Πελοποννήσου, αλλά μόνο με ίδια κεφάλαια, κεφάλαια από δάνεια ή πιστώσεις, καθώς και από τους πόρους από την εκμετάλλευση του αντικειμένου της παραχώρησης καθ’ όλη τη διάρκεια της περιόδου παραχώρησης.

Θα κατασκευαστούν 3.014 τ.μ. εγκαταστάσεων και 177 θέσεις ελλιμενισμού Η Μαρίνα Ναυπλίου χωροθετείται στη θαλάσσια περιοχή 500 μέτρα περίπου βόρεια του λιμένα της πόλης του Ναυπλίου και θα καταλαμβάνει θαλάσσιο μέτωπο μήκους 320 μέτρων περίπου. Θα δημιουργηθούν συνολικές εγκαταστάσεις 3.014 τ.μ. καταστήματα και 177 θέσεις ελλιμενισμού σκαφών με έως και 100 μέτρα μήκος. Στους χώρους που θα δημιουργηθούν να περιλαμβάνονται χώροι εστίασης, εμπορικά καταστήματα, σούπερ μάρκετ, καθώς και σημεία πώλησης ναυτιλιακών ειδών. Υπενθυμίζουμε, ότι η αρχιτεκτονική μελέτη εκπονήθηκε από τους Kivic Architects.