Λεπτομέρειες για το πώς προχωρά η κατασκευή του οδικού άξονα Μπράλος-Άμφισσα δημοσίευσε το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών. Το κυρίως τμήμα του έργου είναι συνολικού μήκους 24 χιλιομέτρων, ενώ διακρίνεται στα υποτμήματα «Μπράλος-αρχή παράκαμψης Γραβιάς» και «ισόπεδος κόμβος Μεταλλεία Βωξίτη-Άμφισσα». Στο έργο αυτό περιλαμβάνεται η κατασκευή δύο σηράγγων (μήκους περίπου 2.150 μέτρων και 2.460 μέτρων αντίστοιχα), επτά γεφυρών και έξι ισόπεδων κόμβων. Επί του παρόντος, όλες οι μελέτες του έργου έχουν κατατεθεί και ο έλεγχος και η έγκρισή τους ολοκληρώνονται. Ταυτοχρόνως, γίνονται χωματουργικές εργασίες σε τμήματα του έργου και έχουν κατασκευαστεί οδοί πρόσβασης προς τα τεχνικά του και τα στόμια εισόδου και εξόδου των σηράγγων.

Έχει, επίσης, προχωρήσει η κατασκευή κάποιων γεφυρών, μετά την έγκριση των σχετικών μελετών, καθώς και οι προπαρασκευαστικές εργασίες για την κατασκευή των στομίων εισόδου των σηράγγων. Αναφορικά με τις ιδιωτικές εκτάσεις, εξελίσσονται οι σχετικές απαλλοτριώσεις. Το 15% του οικονομικού αντικειμένου του έργου έχει απορροφηθεί.
Παράλληλα, εξελίσσεται η κατασκευή και του τμήματος «τέλος παράκαμψης Γραβιάς-ισόπεδος κόμβος Μεταλλείων Βωξίτη», που είναι μήκους περίπου 4 χιλιομέτρων. Στην παρούσα φάση, έχουν υποβληθεί όλες οι μελέτες του έργου, λαμβάνουν χώρα πρόδρομες χωματουργικές εργασίες και κατασκευάζονται τεχνικά έργα και τοίχοι αντιστήριξης.

Η διαδικασία συντέλεσης των απαλλοτριώσεων βρίσκεται σε εξέλιξη και αναμένεται η παρακατάθεση στους δικαιούχους. Το εν λόγω τμήμα του έργου εκτιμάται πως θα ολοκληρωθεί στο τέλος του 2025, με την πρόοδο υλοποίησης να είναι σήμερα στο 20%. Χ. Σταϊκούρας: «Καλοκαίρι του 2027 αναμένεται να τελειώσει το έργο» Εξάλλου, την Παρασκευή 15/11 ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, επισκέφθηκε εργοτάξια όπου εκτελούνται εργασίες για το Μπράλος-Άμφισσα. Στο πλαίσιο της επίσκεψής του, ο κ. Σταϊκούρας δήλωσε, μεταξύ άλλων: «Η πορεία των εργασιών εξελίσσεται ικανοποιητικά και θα επιταχυνθεί το επόμενο χρονικό διάστημα, αφού έχουν αντιμετωπιστεί σχεδόν όλες οι υφιστάμενες δυσκολίες. Πρόκειται για έναν οδικό άξονα που εξυπηρετεί πλήθος διατοπικών και ευρύτερων μετακινήσεων, με αυξημένη οδική ασφάλεια και ταχύτητα. Το έργο αναμένεται να ολοκληρωθεί το καλοκαίρι του 2027».