Έλαβαν την απαραίτητη περιβαλλοντική αδειοδότηση οι όροι του έργου της κατασκευής νέας συνδετήριας οδού Νεμέας-Κιάτου παρά το φράγμα Ασωπού, στην ΠΕ Κορινθίας, με φορέα υλοποίησης την Περιφέρεια Πελοποννήσου. Ουσιαστικά, η οδός, που θα αναπτύσσεται στη βορειανατολική Πελοπόννησο, θα είναι μήκους περίπου 15,08 χιλιομέτρων. Η αφετηρία της θα είναι στο ύψος του οικισμού Δάφνη και το πέρας της στον κόμβο της Φιλιάντρας στην επαρχιακή οδό 02. Το τελευταίο της τμήμα, από το Κρυονέρι μέχρι τον κόμβο, αποτελεί υπό κατασκευή τμήματος μήκους 1 χιλιομέτρου, βελτίωσης της υφιστάμενης επαρχιακής οδού 14.

Σημειώνεται, ότι η οδός θα διέρχεται συνολικά από τρεις Δήμους (Νεμέας, Βέλου-Βόχας, Σικυωνίων) και οκτώ τοπικές κοινότητες (Δάφνης, Κουτσίου, Στιμάγκας, Μποζικά, Τιτάνης, Γονούσσης, Παραδεισίου, Κρυονερίου). Για τη σύνδεση αυτή, το έτος 1995 η τότε Νομαρχιακή Αυτοδιοίκηση Κορινθίας ενέκρινε νέα χάραξη για την οδό με διέλευση στις παρίες του ποταμού Ασωπού. Αλλά, η προώθηση της μελέτης και της κατασκευής του φράγματος Ασωπού διαφοροποίησε τα δεδομένα του έργου, καθώς μεγάλο τμήμα της αρχικής νέας χάραξης καταλήφθηκε από τον σχεδιασμό του ταμιευτήρα του φράγματος.

Τι περιλαμβάνει το έργο, οι προκλήσεις του φυσικού ανάγλυφου
Η οδός συνδέεται στην αφετηρία της στη Νεμέα με το ήδη κατασκευασμένο τμήμα παλαιότερης μελέτης και στο πέρας της με το νέο κατασκευασμένο τμήμα σύνδεσης του οικισμού Κρυονερίου με την επαρχιακή οδό 02. Από την αφετηρία και για μήκος 1,68 χιλιόμετρα οι εργασίες αφορούν σε βελτίωση της υφιστάμενης οδού, με διατήρηση της γέφυρας περί τη ΧΘ 5+870 και αποκατάσταση της κατολίσθησης των πρανών. Στο υπόλοιπο τμήμα μέχρι το πέρας του έργου, δηλαδή σε μήκος 13,4 χιλιομέτρων, οι επεμβάσεις αφορούν σε νέα χάραξη αξιοποιώντας κατά το δυνατό υφιστάμενα οδικά τμήματα (αγροτικούς χωματόδρομους). Σημειώνεται, πάντως, πως η χάραξη είναι ιδιαίτερα δυσχερής λόγω του πολύ πτυχωμένου ανάγλυφου και της γεωλογίας της περιοχής και για τον λόγο αυτό προβλέπεται η κατασκευή τεσσάρων γεφυρών σε θέσεις βαθιών χαραδρών.