Συνολικά οκτώ εταιρείες και επενδυτικά σχήματα υπέβαλαν φακέλους εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη νέα σύμβαση παραχώρησης υπηρεσιών σχετικά με τη χρηματοδότηση, λειτουργία, συντήρηση και εκμετάλλευση της Αττικής Οδού για 25 χρόνια.

Όπως ανακοίνωσε το ΤΑΙΠΕΔ, οι οκτώ ενδιαφερόμενοι είναι οι εξής (με αλφαβητική σειρά:
– Η ισπανική Abertis Infraestructuras
– Η ιταλική Gruppo FININC – INC
– Ένωση προσώπων αποτελούμενη από τις εταιρείες ΓΕΚ Τέρνα με την FS ARK HOLDCO από το Λουξεμβούργο (η τελευταία αποτελεί επενδυτικό όχημα της Igneo
– Ένωση προσώπων αποτελούμενη από τις εταιρείες Vinci Highways – Vinci Concessions – Μυτιληναίος – Mobility Partner (η Mobility Partner είναι θυγατρική εταιρεία της Vinci)
– Ένωση προσώπων αποτελούμενη από τις εταιρείες Άκτωρ Παραχωρήσεις – Άβαξ – Adrian Infrastructure
– Κοινοπραξία αποτελούμενη από τις εταιρείες Brisa – Auto Estradas de Portugal και Rubicone Bidco
– Κοινοπραξία αποτελούμενη από τις εταιρείες Macquarie Asset Management Motorway Holdings και Fincop Infrastructure (η τελευταία ανήκει στον όμιλο Κοπελούζου)
– Κοινοπραξία αποτελούμενη από τις εταιρείες Vauban – DIF – EGIS.

Προσδοκίες για προσφορές έως και 2,5 δισ. ευρώ
Οι σύμβουλοι αξιοποίησης του Ταμείου, αφού αξιολογήσουν τους υποβληθέντες φακέλους εκδήλωσης ενδιαφέροντος, θα υποβάλουν την εισήγησή τους προς το διοικητικό συμβούλιο του ΤΑΙΠΕΔ σχετικά με τους υποψηφίους που πληρούν τα κριτήρια συμμετοχής στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού, αυτήν των δεσμευτικών προσφορών.
Σύμφωνα με εκτιμήσεις, οι προσφορές που θα κατατεθούν στο ΤΑΙΠΕΔ από τα υποψήφια σχήματα ενδέχεται να φτάσουν τα 2-2,5 δισεκατομμύρια ευρώ.
Υπενθυμίζεται ότι σήμερα η παραχώρηση της Αττικής Οδού ανήκει στις Ελλάκτωρ (65,75%), Άβαξ (24,19%), ΕΤΕΘ (10,02%) και Egis (0,04%).


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter Build