Τις προκλήσεις που αντιμετώπισε η Miele Hellas κατά την υλοποίηση του νέου της Experience Center στην Αθήνα, το οποίο βρίσκεται στο Ίλιον και προ μερικών ημερών εγκαινιάστηκε, απαρίθμησε, μιλώντας στο Build, ο Ιωάννης Ρούσσης, Marketing Manager της εταιρείας. «Επρόκειτο για ένα απαιτητικό και συναρπαστικό έργο», είπε ο κ. Ρούσσης, για να συμπληρώσει: «Ο σχεδιασμός του χώρου ακολουθεί τα διεθνή standards της Miele, γεγονός που από μόνο του αποτελεί πρόκληση καθώς απαιτεί ακρίβεια και συντονισμό ανάμεσα στις ομάδες από τα κεντρικά και τους τοπικούς συνεργάτες. Η προετοιμασία του χώρου και η ολοκλήρωση έγιναν από τοπικά συνεργεία, συμβάλλοντας έτσι στην ενίσχυση της τοπικής οικονομίας».
Έξτρα πρόκληση, το χρονοδιάγραμμα
Μία ακόμη πρόκληση για τη Miele Hellas στο έργο αυτό ήταν, σύμφωνα με τον κ. Ρούσση, το χρονοδιάγραμμα της υλοποίησής του. «Στοχεύαμε ο χώρος να είναι έτοιμος να ανοίξει στις αρχές Σεπτεμβρίου, ώστε να υποδεχθούμε το κοινό μας με τη νέα εμπορική σεζόν. Παρά τις δυσκολίες της θερινής περιόδου, με την αφοσίωση όλων των συνεργατών μας δημιουργήσαμε ένα κατάστημα αντάξιο του brand Miele και της εμπειρίας που θέλουμε να ζει κάθε επισκέπτης μας», δήλωσε ο κ. Ρούσσης.
«Στρατηγική επιλογή μας η δυτική Αθήνα»
Το άνοιγμα του Experience Center στο Ίλιον σηματοδοτεί τη διείσδυση της Miele Hellas στην περιοχή της δυτικής Αττικής. «Η απόφασή μας να επενδύσουμε στη δυτική Αθήνα βασίστηκε στη δυναμική ανάπτυξη που παρατηρούμε στην περιοχή, τόσο σε επίπεδο κατοικίας όσο και υποδομών. Επιθυμούμε να βρισκόμαστε κοντά στο κοινό μας, μέσα από ιδιόκτητα καταστήματα και ένα ισχυρό δίκτυο συνεργατών. Η δυτική Αθήνα αποτελεί για εμάς μία στρατηγική επιλογή, η οποία θεωρούμε ότι ενισχύει την παρουσία μας και προσφέρει στους πελάτες μας την εμπειρία της εταιρείας μας», εξήγησε ο κ. Ρούσσης. Ανέφερε, τέλος, για το αν υπάρχουν ορισμένες επιπλέον τοποθεσίες στη δυτική Αττική που θα ενδιέφεραν τη Miele Hellas για την περαιτέρω επέκτασή της στην εν λόγω περιοχή: «Στο παρόν στάδιο, επικεντρωνόμαστε στην πλήρη αξιοποίηση της επένδυσης που ήδη υλοποιούμε στην περιοχή, για να ανταποκριθούμε στις αυξανόμενες ανάγκες της αγοράς».
