Τις ολοκληρωμένες λύσεις που διαθέτει για τον ξενοδοχειακό κλάδο (λ.χ. προϊόντα οργάνωσης και εξοπλισμού δωματίου και ολοκληρωμένα συστήματα διαχείρισης τηλεοράσεων) παρουσίασε, στη φετινή Xenia, ο Κωτσόβολος. «Στόχος μας στην έκθεση ήταν να βοηθήσουμε τον ξενοδοχειακό κλάδο να υλοποιήσει μία ψηφιακή μετάβαση και να παρέχουμε λύσεις για να κάνει καινοτόμο το ταξίδι του επισκέπτη στο ξενοδοχείο. Επίσης, θέλαμε να έχουμε όσο το δυνατόν περισσότερες επαφές με υφιστάμενους πελάτες μας και να συνάψουμε, βέβαια, νέες συνεργασίες», δήλωσε στο Build ο Μάνος Βαρβαρούλας, B2B Sales Manager της εταιρείας.
Σύμφωνα με τον ίδιο, στην Ελλάδα οι ξενοδοχειακοί όμιλοι και οι ξενοδόχοι στοχεύουν στο να εξοπλίσουν τις μονάδες τους με ό,τι μπορεί να αναβαθμίσει τις ίδιες και την εμπειρία του επισκέπτη, αλλά και με «έξυπνες» λύσεις προς εξοικονόμηση ενέργειας και πόρων. Από την ψηφιακή του μετάβαση ο ελληνικός ξενοδοχειακός κλάδος «δεν είναι πολύ μακριά», όπως τόνισε ο κ. Βαρβαρούλας, για να προσθέσει: «Ειδικά οι μεγάλοι όμιλοι έχουν κάνει ήδη βήματα και επενδύσεις στην “πράσινη” και στην ψηφιακή τους μετάβαση αλλά και στα μέσα που θα κάνουν ακόμη καλύτερο το ταξίδι του επισκέπτη. Κατευθύνσεις, μάλιστα, δίνουν ενίοτε και οι ίδιοι οι επισκέπτες, η αγορά των οποίων πολλές φορές είναι πιο ώριμη».