Τη δική τους συνεργασία ξεκίνησαν η ελληνική εταιρεία ανάπτυξης ακινήτων, DKG Development, με τον Líbere Hospitality Group (LHG), τον ισπανικό όμιλο ανάπτυξης και διαχείρισης serviced apartments και hospitality concepts. Ειδικότερα, η LHG επενδύει για πρώτη φορά στην Ελλάδα μισθώνοντας δύο ακίνητα στο Piraeús Gate, το έργο αστικής ανάπλασης μεικτής χρήσης της DKG Development στον Πειραιά. Η ισπανική εταιρεία θα λειτουργήσει δύο ξεχωριστά πολυεπίπεδα ακίνητα (Skyblue και Urban GL) ως εξυπηρετούμενα διαμερίσματα.

«Η επιλογή της DKG Development από τη LHG για την είσοδό της στην ελληνική αγορά βασίστηκε, μεταξύ άλλων πολλών, στο στοχευμένο χαρτοφυλάκιό μας, με έμφαση στα serviced apartments, καθώς επίσης και στις περιοχές που τοποθετούμαστε, στα νότια προάστια της Αθήνας και τον Πειραιά», τονίζει, μιλώντας στο Build, ο Πρόεδρος του ΔΣ και CEO της DKG Development, Κωνσταντίνος Πετρίδης και προσθέτει: «Η κατανόηση των ιδιαιτεροτήτων της ελληνικής αγοράς και οι στρατηγικές μας επενδύσεις σε τοποθεσίες με προοπτική για ανάπτυξη και εξέλιξη, όπως το έργο Piraeus Gate, προσέφεραν ένα σταθερό έδαφος για να μας εμπιστευτεί η LHG το όραμά της για επενδύσεις σε ελληνικό έδαφος. Σύμφωνα με τον κ. Πετρίδη, η DKG Development κατόρθωσε να καταδείξει στην LHG ότι αξίζει να επενδύσει στη χώρα μας ως εξής: «Αναδείξαμε τη δυναμική του τουριστικού τομέα στην Ελλάδα και τη σημαντική ζήτηση για ποιοτικές επιλογές διαμονής. Παράλληλα, δεσμευόμαστε σε βιώσιμη, αειφόρο ανάπτυξη, εστιάζοντας στον θετικό αντίκτυπο των έργων μας στις τοπικές κοινωνίες και στο περιβάλλον, παράγοντας κρίσιμος για επενδυτές με μακροχρόνιες αξίες».

«Όλο και πιο δημοφιλή τα εξυπηρετούμενα διαμερίσματα»
Ο κ. Πετρίδης αναφέρθηκε, ακόμη, στην τρέχουσα θέση και στην προοπτική των εξυπηρετούμενων διαμερισμάτων στο τουριστικό προϊόν της χώρας μας: «Τα εξυπηρετούμενα διαμερίσματα γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλή στην Ελλάδα, δεδομένου ότι ανταποκρίνονται στις σύγχρονες ανάγκες των ταξιδιωτών που αναζητούν ευελιξία και αυτονομία, καθώς και σε άλλες πληθυσμιακές ομάδες, λ.χ. τους digital nomads και τους business travelers. Η αγορά αυτή συνολικά παρουσιάζει σημαντική προοπτική και η ζήτηση συνεχώς αυξάνεται. Τα serviced apartments συνδυάζουν την άνεση και την αισθητική ενός ξενοδοχείου, με την προσωποποιημένη εμπειρία μιας κατοικίας. Προβλέπουμε, δε, πως οι ανάγκες θα συνεχίσουν να αυξάνονται και η αγορά να μεγαλώνει».

Τέλος, ο κ. Πετρίδης εξήγησε το πώς βελτιώνουν το ελληνικό ξενοδοχειακό προϊόν οι συνεργασίες των ελληνικών εταιρειών με σπουδαίες εταιρείες του εξωτερικού: «Σε εγκαταστάσεις όπως αυτές που περιγράψαμε, οι επισκέπτες απολαμβάνουν μεγαλύτερη ιδιωτικότητα, ευελιξία, περισσότερο χώρο. Αυτές οι νέες επιλογές αντανακλούν τις διεθνείς τάσεις. Θεωρώ, λοιπόν, πολύ σημαντικές τέτοιου είδους συνεργασίες με σπουδαίες εταιρείες του εξωτερικού, καθώς φέρνουν τεχνογνωσία, εμπειρία και κύρος σε έναν τομέα που ήδη αναπτύσσεται και θα αναπτυχθεί ακόμη περισσότερο τα επόμενα χρόνια, κερδίζοντας δυναμικά το μερίδιό του στον ήδη ακμάζοντα χώρο του τουρισμού και της φιλοξενίας».