Τρία νέα καταστήματα ανοίγει η Jysk στην Ελλάδα (σε Εύοσμο Θεσσαλονίκης, Ηράκλειο Κρήτης και Μεσολόγγι), συνεχίζοντας την ανάπτυξη του δικτύου της στη χώρα μας με ρυθμούς εντατικούς. Μάλιστα, όπως διευκρίνισε η διεθνής αλυσίδα από τη Δανία με είδη για το σπίτι και τον ύπνο στη σχετική της ανακοίνωση, διαθέτει πια 62 φυσικά καταστήματα στην Ελλάδα, ενώ σχεδιάζει να ξεπεράσει τα 70 μέσα στα επόμενα χρόνια. Ωστόσο, η ελληνική αγορά εμπορικών ακινήτων παρουσιάζει ορισμένες δυσκολίες και αποτελεί για εκείνη μια πρόκληση, όπως τονίζει στο Build ο Sales & Marketing Manager της εταιρείας, Κωνσταντίνος Δημόπουλος.
«Πρόκληση η ελληνική γεωγραφία και η ιδιομορφία των ελληνικών πόλεων»
«Όπως δήλωσε πρόσφατα ο Sandor Szimeiszter, Country Director Jysk Ελλάδας, Ουγγαρίας και Αυστρίας, κύριος στόχος μας παραμένει το να ανοίξουμε καταστήματα στα νησιά, στην Αθήνα και στη Θεσσαλονίκη και σε ορισμένες μικρότερες πόλεις που δεν έχουμε ακόμη καλύψει. Άρα, εξετάζουμε προσεκτικά όλες τις δυνατότητες για τη δημιουργία καταστήματος σε περιοχές που μας ενδιαφέρουν, για να φθάσουμε όσο το δυνατόν πιο κοντά στους πελάτες μας στην Ελλάδα», επισημαίνει ο κ. Δημόπουλος. Εξηγεί, κατόπιν: «Οι δυσκολίες στην ελληνική αγορά εμπορικών ακινήτων αφορούν στη γεωγραφία της Ελλάδας (κυρίως στα νησιά) και στην ιδιομορφία των περισσότερων ελληνικών πόλεων, ειδικά των μεγάλων, στις οποίες δεν υπάρχει σε μεγάλο βαθμό το concept των εμπορικών κέντρων, το οποίο είναι ιδιαίτερα διαδεδομένο στις περισσότερες χώρες της Ευρώπης».
«Επομένως», διευκρινίζει, «η επιλογή ενός “stand alone” ακινήτου πρέπει να λάβει υπόψη πολλές παραμέτρους, λ.χ. το αν βρίσκεται εντός μιας ευρύτερης ζώνης εμπορίου, αν το ακίνητο διαθέτει αρκετά τετραγωνικά για να καλύψει τις ανάγκες μας, αν αναπτύσσει όλα τα τετραγωνικά του σε έναν όροφο, αν έχει επαρκείς χώρους αποθήκευσης, εάν υπάρχει εύκολη πρόσβαση σε μεγάλα φορτηγά τροφοδοσίας, κλπ. Δυστυχώς, στις περιοχές που αναζητούμε χώρους για νέα καταστήματα δεν υφίστανται πολλά τέτοιου είδους ακίνητα προς ενοικίαση».
«Σε κάθε περίπτωση, το τμήμα Development της εταιρείας έχει πάντοτε τα μάτια και τα αυτιά του ανοικτά για όποια ευκαιρία προκύψει», κατέληξε ο κ. Δημόπουλος.