Βγαίνει στην αγορά το teaser πώλησης για το κτίριο της Εθνικής Ασφαλιστικής

Δύο σημαντικά ακίνητα αναζητούν ή πρόκειται να αναζητήσουν νέους ιδιοκτήτες κατά το προσεχές διάστημα, σύμφωνα με πληροφορίες που έχει στη διάθεσή του το Build. Πρόκειται για το κτίριο της Εθνικής Ασφαλιστικής στην οδό Συγγρού 103-105, για το οποίο σύντομα πρόκειται να βγει το σχετικό teaser πώλησης του ακινήτου, το οποίο ανήκει στο αμερικανικό fund CVC Capital Partners, που έχει εξαγοράσει μεταξύ άλλων στην Ελλάδα και την Εθνική Ασφαλιστική.

Το συγκρότημα της Eθνικής Aσφαλιστικής αποτελείται από το ισόγειο και έξι ορόφους. Το κόστος για την κατασκευή του ανήλθε στα 36,3 εκατομμύρια ευρώ με κατασκευάστρια την ΕΚΤΕΡ. Είναι συνολικής επιφάνειας 70.000 τ.μ. και σχεδιάστηκε από τον διάσημο αρχιτέκτονα Mario Botta. Αποτελείται από υπόγεια γκαράζ συνολικής επιφάνειας 40.000 τ.μ. και ανωδομή 30.000 τ.μ. Σκοπός της μετεγκατάστασης ήταν να απελευθερωθούν χώροι γραφείων δεκαεννιά χιλιάδων τετραγωνικών μέτρων της Εθνικής Ασφαλιστικής που βρίσκονταν στο κέντρο της Αθήνας με τη μετεγκατάσταση των υπηρεσιών της στο κτίριο της Συγγρού.

Πρόκειται για μία κίνηση από πλευράς της CVC προκειμένου να ρευστοποιήσει την αξία ενός ακινήτου, το οποίο είναι εξαιρετικά μεγάλο από πλευράς όγκου και υπερβαίνει κατά πολύ τις πραγματικές ανάγκες της Εθνικής Ασφαλιστικής. Να σημειωθεί, ότι η Εθνική Ασφαλιστική είχε αναθέσει σε πιστοποιημένους ανεξάρτητούς εκτιμητές την αποτίμηση ορισμένων ιδιοχρησιμοποιούμενων ακινήτων της (Λ. Συγγρού 103-105 ( κτίριο Α ́, χώροι στάθμευσης) – Σκουλενίου 1, Αθήνα- Βουλής 7 στην Αθήνα, στη Λ. Συγγρού 137 στην Αθήνα, στη Μητροπόλεως 13 και Ρογκότη 2 στη Θεσσαλονίκη, στη Μαιζώνος και Ζαΐμη στην Πάτρα, επί της 28ης Οκτωβρίου 46 στην Τρίπολη, επί της Λ. Συγγρού 135 & Κράτητος στην Αθήνα. Η εύλογη αξία των ιδιοχρησιμοποιούμενων ακινήτων στο τέλος του 2022 ήταν 123,99 εκατομμύρια ευρώ.

Το πολύπαθο κτίριο του Athenaeum Palace
Το δεύτερο είναι το πρώην ξενοδοχείο Athenaeum Palace & Luxury Suites επί της λεωφόρου Συγγρού 123, το οποίο παλαιότερα βρέθηκε στο προσκήνιο της επικαιρότητας λόγω υπόθεσης εμπρησμού το 2019. Το συγκεκριμένο ακίνητο εκτίθεται σε διαδικασία πλειστηριασμού στις 28 Φεβρουαρίου με επισπεύδουσα την Παγκρήτια Τράπεζα. Σημειώνεται, ότι το κτίριο ανήκει στον επιχειρηματία, Γιώργο Καλαθάκη, ο οποίος κατοικεί στη Γενεύη.

Το οικόπεδο προέρχεται από τη συνένωση τριών επιμέρους οικοπέδων με επιφάνειες 480,70 τ.μ., 843,16 τ.μ. και 244,86 τ.μ. Αποτελείται από τέσσερα υπόγεια των 1.025 τετραγωνικών μέτρων το καθένα και από ισόγειο 869 τετραγωνικών καθώς και από α’,β’,γ’ όροφο 649 τ.μ. και από δ’, ε’ και στ’ ορόφους από 611 τ.μ. ο καθένας. Στις 5 Δεκεμβρίου 2019, ξέσπασε πυρκαγιά ενώ το ξενοδοχείο Athenauem Palace Luxury Suites είχε αρκετό κόσμο. Mε βάση το πόρισμα που εκδόθηκε τότε από τις αστυνομικές αρχές και συγκεκριμένα μετά από 97 ημέρες, επρόκειτο για εμπρησμό, για τον οποίο κατηγορήθηκαν ως ηθικοί αυτουργοί δυο από τους συνιδιοκτήτες. Το εν λόγω κτίριο φιλοξενούσε παλαιότερα τα γραφεία της Attica Group.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter Build

Γ. Στασινός: «Ο κομβικός ρόλος του ΤΕΕ στο αύριο της Ελλάδας, “κλειδιά” χρόνος-ανθεκτικότητα»

Στην έως τώρα πορεία μέσα στον χρόνο, μα και στους στόχους για το αύριο, του Τεχνικού Επιμελητηρίου Ελλάδας (ΤΕΕ) αναφέρθηκε ο Πρόεδρος του τελευταίου, Γιώργος Στασινός, σε εκδήλωση με τιμητικούς καλεσμένους εκπροσώπους των ΜΜΕ για την έναρξη των εορτασμών για τη συμπλήρωση των 100 ετών ζωής του Επιμελητηρίου. «Με 13 βασικές ειδικότητες μηχανικών και πάνω από 130 χιλιάδες μέλη διπλωματούχους μηχανικούς, το ΤΕΕ έχει παρελθόν, παρόν και μέλλον και με πράξεις, έργα και νέες υπηρεσίες θα συμβάλλει για τη βιώσιμη ανάπτυξη της χώρας και τον ψηφιακό και “πράσινο” μετασχηματισμό της, έχοντας έναν στόχο πάντοτε: την Ελλάδα του αύριο», τόνισε ο κ. Στασινός.

«Ο πιο σημαντικός παράγοντας; Ο χρόνος»
Κατόπιν, διηγήθηκε την αιωνόβια ιστορία και στάθηκε στα μέχρι τώρα πεπραγμένα του ΤΕΕ. Κάνοντας, δε, έναν απολογισμό έργων, υπενθύμισε πως το Επιμελητήριο είτε σχεδιάζει, είτε υλοποιεί είτε ολοκλήρωσε μεταρρυθμιστικά έργα για τον ψηφιακό και «πράσινο» μετασχηματισμό του κράτους. Λ.χ., πραγματοποίησε το ηλεκτρονικό σύστημα έκδοσης οικοδομικών αδειών e-adeies και την ηλεκτρονική ταυτότητα κτιρίου, ενώ ανάμεσα στα νέα του έργα-ορόσημα είναι ο ενιαίος ψηφιακός χάρτης, το (πολυαναμενόμενο) εθνικό μητρώο υποδομών, έργα ανθεκτικότητας (όπως π.χ. οι «έξυπνες» γέφυρες) και η ψηφιοποίηση των αρχείων πολεοδομικής πληροφορίας.

«Ακόμη», είπε ο κ. Στασινός, «το ΤΕΕ έχει αναλάβει την υλοποίηση έργων που το κράτος δυσκολεύεται να ωριμάσει και να προχωρήσει εγκαίρως, ώστε να γίνει πράξη με έργα, γρήγορα και σε εύλογο χρόνο, ο “πράσινος” και ψηφιακός μετασχηματισμός της πατρίδας. Θεωρώ, ότι για να πετύχουμε ως χώρα και να κάνουμε την Ελλάδα βιώσιμη ο σημαντικότερος παράγοντας τα επόμενα έτη θα είναι ο χρόνος. Η αδράνεια είναι μεγάλη ευθύνη».
Παράλληλα, ωστόσο, το ΤΕΕ βάζει στο επίκεντρο και τον παράγοντα της ανθεκτικότητας, «κυρίαρχο στοιχείο του μετασχηματισμού της πατρίδας μας, η οποία έχει αλλάξει, καθώς και οι συνθήκες», σύμφωνα με τον κ. Στασινό.

«Έργο-σταθμός το νέο μας κτίριο»
Επιπλέον, ο κ. Στασινός στάθηκε και στην ανέγερση του νέου, εμβληματικού κτιρίου του ΤΕΕ, στο ιδιόκτητο οικόπεδο στη συμβολή της λεωφόρου Κηφισίας με την Αττική Οδό: «Τι καλύτερο για να συμβολίσει την είσοδό μας στη νέα εποχή από ένα νέο κτίριο, ένα έργο-σταθμό, για τον φορέα των μηχανικών; Θα είναι ένα σύγχρονο, “πράσινο”, ενεργειακά αναβαθμισμένο, βιοκλιματικό, φιλικό προς τον άνθρωπο, κτίριο, που ελπίζουμε να αναδειχθεί σε τοπόσημο για την περιοχή».

«Να υπερασπιστούμε το υψηλό επίπεδο των Ελλήνων μηχανικών»
Καταλήγοντας την ομιλία του, ο κ. Στασινός επεσήμανε πως «επειδή σχεδόν κάθε οικονομική δραστηριότητα φέρει τη σφραγίδα κάποιων Ελλήνων μηχανικών, έχει σημασία να υπερασπιστούμε το υψηλό επίπεδο των μηχανικών της χώρας μας (το οποίο αναγνωρίζεται και διεθνώς). Αυτό, θεωρώ, μπορεί να γίνει διασφαλίζοντας υψηλό επίπεδο σπουδών σε ποιοτικά Πολυτεχνεία και πολυτεχνικές σχολές (όπως αυτές που διαθέτουμε) και μέσω της διασφάλισης υψηλότερων αμοιβών για τη δουλειά των μηχανικών».


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter Build

Οι νέες τοποθετήσεις στον ελληνικό χάρτη των logistics και το έλλειμμα προσφοράς

Mε μέσο μίσθωμα στα 5,25 ευρώ ανά τετραγωνικό μέτρο και prime yields στα επίπεδα του 7% κινήθηκαν τα logistics στην Ελλάδα στο τέταρτο τρίμηνο του 2023, όπως προκύπτει από στοιχεία της Cushman & Wakefield Proprius. Θα πρέπει να σημειωθεί, ότι τα yields στην αγορά των logistics έχουν περιοριστεί σημαντικά το τελευταίο διάστημα σε σύγκριση με τα χρόνια της δεκαετούς οικονομικής κρίσης, καθότι θα θυμίσουμε ότι σε χρονιές όπως το 2012, το σχετικό ποσοστό είχε φτάσει και υπερέβαινε το 13%. Δεν συμβαίνει το ίδιο με τα μισθώματα, τα οποία συνεχίζουν να κινούνται ανοδικά δεδομένης αφενός της έλλειψης διαθέσιμων χώρων αλλά και λόγω της ζήτησης για σύγχρονες εγκαταστάσεις. Nα σημειωθεί, ότι οι διαθέσιμοι χώροι logistics στην περίοδο αναφοράς ενισχύθηκαν κατά 90.000 τ.μ.

Πάνω από τον ευρωπαϊκό μέσο όρο η ανάπτυξη στην Ελλάδα
Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, βλέπει την μέση ετήσια οικονομική ανάπτυξη της Ελλάδας στα επίπεδα του 2,2% έως το 2025, πάνω από τον μέσο όρο της Ευρωπαϊκής Ένωσης, υποστηριζόμενη από την εφαρμογή του Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας και από μια ανθεκτική αγορά εργασίας.

Ο βασικός πληθωρισμός περιορίστηκε στο 4,2% το 2023 και εκτιμάται ότι θα μειωθεί ακόμα περισσότερο προσεχώς σε περίπου 2,1% έως το 2025, καθώς οι ευρύτερες συνθήκες στην αγορά εργασίας και η έλλειψη διαθέσιμου προσωπικού προσθέτουν ανοδική πορεία στις τιμές. Οι εξαγωγές και οι εισαγωγές σημείωσαν πτώση 8,8% και 19,4% σε ετήσια βάση τον Οκτώβριο και ως εκ τούτου το εμπορικό έλλειμμα μειώθηκε σημαντικά κατά 32% σε ετήσια βάση, στα 2,79 δισ. ευρώ. Η νέα μείωση των εξαγωγών ήταν σε μεγάλο βαθμό αναμενόμενη λόγω της αρνητικής κατάστασης στη διεθνή οικονομία και του πολέμου στο Ισραήλ. Η επιδείνωση της κατάστασης ασφαλείας στην περιοχή του Κόλπου της Μέσης Ανατολής και της Ερυθράς Θάλασσας, αρχίζει να πλήττει τις αλυσίδες εφοδιασμού εμπορευματοκιβωτίων. Η BP ανακοίνωσε ότι σταμάτησε όλες τις αποστολές πετρελαίου ενώ η Maersk Line απέσυρε δύο πλοία από τις δραστηριότητές της στην περιοχή.

Το ζήτημα της έλλειψης προσφοράς σύγχρονων logistics
H CW Proprius στέκεται στο γεγονός ότι η έλλειψη προσφοράς αποτελεί πρόβλημα για την αγορά logistics και στο ότι το υπάρχον προϊόν δεν πληροί τις απαιτήσεις για την τρέχουσα ζήτηση οδηγώντας τις αυξήσεις των ενοικίων στην κύρια εφοδιαστική. Λόγω περιορισμένης προσφοράς, μεγάλες αλυσίδες σούπερ μάρκετ απέκτησαν γη εντός του 2023 για να κατασκευάσουν τις αποθήκες τους στην περιοχή του Ασπροπύργου.

Η υγιής ζήτηση για σύγχρονο αστικό χώρο έχει καταγραφεί από μικρότερες έως μεσαίου μεγέθους ομάδες κατοίκων που οδηγεί στην αναβάθμιση μεγάλων τμημάτων του τρέχοντος αποθέματος βιομηχανικών και logistics ακινήτων σε αστικές τοποθεσίες. Ως προς τη θεμελιώδη μεγέθη της αγοράς βιομηχανικής ιδιοκτησίας και επομένως των logistics στην Ελλάδα παρέμειναν ισχυρά με όγκο επενδύσεων περίπου 60 εκατ. ευρώ στο τέταρτο τρίμηνο του 2023 σε όλη τη χώρα, αυξημένος κατά 20% σε σύγκριση τόσο με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2022 όσο και με το προηγούμενο τρίμηνο του 2023, σύμφωνα με τα στοιχεία της CW Proprius.

Σημαντικές συναλλαγές που έλαβαν χώρα στο διάστημα ήταν η εξαγορά από Trastor, αποθηκών 17.060 τ.μ. στη Μάνδρα μισθωμένες στην Goldair Cargo έναντι 7 εκατ. ευρώ, ο Σκλαβενίτης απέκτησε την πρώην βιομηχανική μονάδα της Πίτσος 53.000 τ.μ. στην περιοχή του Ρέντη, προηγουμένως ιδιοκτησίας της BSH Hellas. Αποθηκευτικές εγκαταστάσεις 14.150 τ.μ. στο 14ο χλμ. Θεσσαλονίκης Πολύγυρου εξαγόρασε η Μασούτης και η τυπογραφική βιομηχανία Ίρις 38.752 τ.μ. πουλήθηκε για 11,5 εκατ. ευρώ στον Θέμη Αλαφούζο. Η Goldair απέκτησε νέα logistics 14.000 τ.μ. στον Ασπρόπυργο με επένδυση 13 εκατομμυρίων και η Samson Logistics απέκτησε αποθήκες 3.000 τετραγωνικών στην περιοχή της Σίνδου Θεσσαλονίκης. Μέσα στο τρίμηνο η Neptune Land Services (NLS) απέκτησε το πλειοψηφικό μερίδιο της Ferst Automotive Logistics, παρέχοντας υπηρεσίες logistics υψηλής προστιθέμενης αξίας για τον κλάδο τoυ αυτοκινήτου στην Ελλάδα.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter Build

Ζιτακάτ: Προσωρινός ανάδοχος για έργο του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών

Προσωρινός ανάδοχος για το έργο της κατασκευής των κτιριακών εγκαταστάσεων Pangea του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, προϋπολογισμού 2,23 εκατ. ευρώ (πλέον ΦΠΑ) αναδείχθηκε από το ΔΣ του φορέα η Ζιτακάτ, που ήταν και η μοναδική εταιρεία η οποία συμμετείχε στον σχετικό διαγωνισμό. Η προσφορά της Ζιτακάτ ήταν με οριακή μέση έκπτωση της τάξης του 0,04%. Το έργο θα εκτελεστεί στα Αντικύθηρα και αφορά στις νέες ερευνητικές εργαστηριακές εγκαταστάσεις του «Παρατηρητηρίου Γεωεπιστημών και Κλιματικής Αλλαγής Αντικυθήρων» του Εθνικού Αστεροσκοπείου Αθηνών, ενώ περιλαμβάνει τρεις λειτουργικές ενότητες: τις εγκαταστάσεις του παρατηρητηρίου (βάση), τις μικρές πλατφόρμες παρατήρησης και τους χώρους διαμονής των ερευνητών.

H συγκεκριμένη τοποθεσία έχει επιλεγεί λόγω της αντιπροσωπευτικότητάς της στην ευρύτερη περιοχή της Ανατολικής Μεσογείου, καθώς είναι ένα σταυροδρόμι μαζών αέρα που μεταφέρουν διαφορετικούς τύπους αερολυμάτων, επηρεασμένοι σημαντικά από την ορυκτή σκόνη από την Αφρική, τον καπνό από περιφερειακές δασικές πυρκαγιές, την ανθρωπογενή ρύπανση από μεγάλες πόλεις και τα υποστρώματα θαλασσινού αλατιού. H προθεσμία εκτέλεσης του έργου ορίστηκε σε 730 ημερολογιακές ημέρες από την υπογραφή της σύμβασης.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter Build

Συστάθηκε ομάδα εργασίας για τη μεταρρύθμιση του σιδηροδρομικού τομέα της Ελλάδας

Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, αποφάσισε τη συγκρότηση ειδικής Ομάδας Εργασίας, για την τεχνική υποστήριξη της οργανωτικής μεταρρύθμισης και του εκσυγχρονισμού του σιδηροδρομικού τομέα της χώρας μας. Σύμφωνα με την απόφαση, η μεταρρύθμιση στοχεύει στην αντιμετώπιση των χρόνιων παθογενειών του τομέα, μέσω της ενοποίησης των αρμοδιοτήτων των σημερινών σιδηροδρομικών φορέων ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ και μέρους της ΓΑΙΑΟΣΕ σε μια νέα ενιαία εταιρεία, η οποία, με τη σειρά της, θα αναλάβει την αποκλειστική ευθύνη για τον σχεδιασμό, την ανάπτυξη, τη συντήρηση και την ασφαλή διαχείριση των σιδηροδρομικών υποδομών και του τροχαίου υλικού της χώρας μας.

Οι εργασίες της θα υποστηρίζονται από τον Σύμβουλο Παρακολούθησης της Εφαρμογής της Μεταρρύθμισης (PLANET), που επίσης θα συμμετέχει σε αυτήν. Στην απόφαση διευκρινίζεται, επιπλέον, πως η Ομάδα Εργασίας ορίζεται ως μη αμειβόμενη, ενώ η διάρκειά της ορίζεται μέχρι την ολοκλήρωση της Δράσης (ΤΑΑ) «16982-Οργανωτική μεταρρύθμιση στον τομέα των σιδηροδρόμων». Στην απόφαση διευκρινίζεται, επιπροσθέτως, πως τα πρώτα κρίσιμα ορόσημα των εργασιών της, είναι η κατάρτιση του Αναλυτικού Σχεδίου Εφαρμογής της Οργανωτικής Μεταρρύθμισης και η προετοιμασία Σχεδίου του σχετικού Θεσμικού Πλαισίου, που θα πρέπει να έχουν ολοκληρωθεί μέχρι τον Ιούνιο του τρέχοντος έτους.

Την Ομάδα Εργασίας θα απαρτίζουν τα εξής μέλη:
1. Αριστείδης Κουτσούμπας, ΠΕ Εφοριακών, αποσπασμένος υπάλληλος στο ιδιαίτερο γραφείο του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών

2. Ερμοφίλη Αρμάου, ΠΕ Μηχανικών, εξωτερική συνεργάτις του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών

3. Γεώργιος Καλαφατάς, ΠΕ Μηχανικών, υπάλληλος με διάθεση στο ιδιαίτερο γραφείο της Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών

4. Χρυσούλα Λιάπη, ΠΕ Μηχανικών, υπάλληλος με παράλληλα καθήκοντα στο ιδιαίτερο γραφείο του Γενικού Γραμματέα Υποδομών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών

5. Χαριτίνη-Νικολέττα Δέδε, μετακλητή συνεργάτις (νομική σύμβουλος) στο ιδιαίτερο γραφείο του Γενικού Γραμματέα Μεταφορών του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών

6. Αικατερίνη Δεμερτζή, ΠΕ Μηχανικών, προϊσταμένη της Διεύθυνσης Σιδηροδρομικών Μεταφορών (Δ33), με αναπληρωτές τους Φώτιο Λιακέα, ΠΕ Διοικητικού-Οικονομικού, Προϊστάμενο του Τμήματος Σιδηροδρομικών και Συνδυασμένων Μεταφορών της Διεύθυνσης Σιδηροδρομικών Μεταφορών (Δ33) και Αικατερίνη Φραγκουλοπούλου, ΠΕ Μηχανικών, Προϊσταμένη του Τμήματος Διαλειτουργικότητας και Ασφάλειας Σιδηροδρόμων της Διεύθυνσης Σιδηροδρομικών Μεταφορών

7. Χρήστος Κόντης, ΠΕ Μηχανικών, υπάλληλος του Τμήματος Μελετών και Προγραμματισμού της Διεύθυνσης Υποδομών Σταθερής Τροχιάς, Συντηρήσεων και Ασφάλειας (Δ14)

8. Παναγιώτης Τερεζάκης, ΠΕ Μηχανικών, εκπρόσωπος ΟΣΕ ΑΕ

9. Γιώργος Ρεπάσος, ΠΕ Μηχανικών, εκπρόσωπος ΓΑΙΑΟΣΕ ΑΕ

10. Αναστάσης Αρχοντής, ΠΕ Μηχανικών, εκπρόσωπος ΕΡΓΟΣΕ ΑΕ

11. Θεόδωρος Δαρμάρος, εκπρόσωπος PLANET, με αναπληρώτρια την Ελένη Γκούμα.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter Build

Ο Υπουργός Ανάπτυξης Κώστας Σκρέκας στο Συνέδριο BMF

Δύο εβδομάδες πριν την διεξαγωγή του συνεδρίου Building Materials Forum υποδεχόμαστε τον Υπουργό Ανάπτυξης Κώστα Σκρέκα, που θα ανοίξει τις εργασίες του συνεδρίου. Θα προηγηθεί η εναρκτήρια ομιλία της προέδρου της Επιστημονικής Επιτροπής του συνεδρίου, Ομότιμης καθηγήτριας ΕΜΠ Τώνιας Μοροπούλου, μέλους ΔΕ ΤΕΕ.

Εξάλλου, στο πάνελ για την αειφορία στις κατασκευές, στις υποδομές, στην παρακολούθηση και στον έλεγχο των υλικών, που θα συντονίζει η πρόεδρος της Επιστημονικής Επιτροπής, θα συμμετέχουν οι:

  • Θεόδωρος Ματίκας, Αντιπρύτανης του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
  • Χάρης Μουζάκης, Αναπληρωτής Καθηγητής Σχολής Πολιτικών Μηχανικών του ΕΜΠ
  • Αικατερίνη (Κορίνα) Παπανικολάου, Αναπληρώτρια Καθηγήτρια Σχολής Πολιτικών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πατρών
  • Κυριάκος Λαμπρόπουλος, Επίκουρος Καθηγητής Σχολής Χημικών Μηχανικών του ΕΜΠ.

Δείτε τους ομιλητές και την ατζέντα καθώς διαμορφώνεται, παρακολουθώντας τις εξελίξεις εδώ.
Μειωμένη τιμή για μηχανικούς! Δηλώστε συμμετοχή εδώ.

Μεγάλος Χορηγός: ΙΝΤΕΡΜΠΕΤΟΝ ΔΟΜΙΚΑ ΥΛΙΚΑ ΑΕ.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter Build