Φέτος, μετά από 15 χρόνια, η Isomat επέστρεψε στην έκθεση Οικοδομή, που έλαβε χώρα από 17-20 Οκτωβρίου. Μιλώντας στο Build, η Ιωάννα Τζιρίτη, Αντιπρόεδρος και Group Marketing Director του ομίλου Isomat, στάθηκε στη συμμετοχή της εταιρείας στη μεγαλύτερη έκθεση του κατασκευαστικού κλάδου στη ΝΑ Ευρώπη. Αποκάλυψε, επίσης, ότι χρώματα της Isomat θα βρίσκονται σε μία από τις πιο μεγάλες αγγλικές αλυσίδες, κάτι που, όπως σχολίασε, αποδεικνύει την ισχύ της παρουσίας του ελληνικού χρώματος στο εξωτερικό. «Στο περίπτερό μας επιδείξαμε ό,τι πιο καινούργιο διαθέτει η προϊοντική μας γκάμα για τη σύγχρονη οικοδομή.
Επιθυμούσαμε, επίσης, να δείξουμε τη δύναμή μας, γι’ αυτό και στην έκθεση παρευρέθηκε σύσσωμη όλη η ομάδα της Isomat για να υποστηρίξει το κοινό που μας ενδιαφέρει», τόνισε η κ. Τζιρίτη και πρόσθεσε: «Παρουσιάσαμε, μεταξύ άλλων, κόλλες πλακιδίων τεχνολογίας της Ιsomat, πολυουρεθανικά στεγανωτικά προϊόντα, διακοσμητικά δάπεδα, τη γκάμα μας των χρωμάτων και συστήματα εξωτερικής θερμομόνωσης».
Έπειτα, επεσήμανε: «Η Οικοδομή ήταν μία εξαιρετική αφορμή για να συναντήσουμε τους πελάτες μας, να συζητήσουμε μαζί τους τις ανάγκες τους και να προσπαθήσουμε και για τη σύναψη νέων συνεργασιών. Μαζί μας ήταν σύσσωμη και η ομάδα εφαρμογών της Isomat, που έκανε live εφαρμογές των υλικών». Επίσης, ξεκαθάρισε ότι και το 2025 η Isomat θα παρουσιάσει στην αγορά νέες προϊοντικές λύσεις.
«Το ελληνικό χρώμα εκτός συνόρων και η επιτυχία της Isomat»
Επιπλέον, ζητήσαμε την άποψη της κ. Τζιρίτη για τη θέση του ελληνικού χρώματος στο εξωτερικό: «Τα ελληνικά χρώματα έχουν τεράστια ιστορία, γι’ αυτό στο εξωτερικό θεωρούνται πάρα πολύ ποιοτικά. Οι ελληνικές εταιρείες διαθέτουν πολύ μεγάλη εμπειρία και τεχνογνωσία κι έτσι στο εξωτερικό προτιμούν και αγκαλιάζουν τα ελληνικά χρώματα. Ένα τέτοιο πρόσφατο παράδειγμα, λ.χ., αποτελεί η επιτυχία μας να βρίσκονται τα χρώματά μας σε μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες της Αγγλίας. Αυτό, ουσιαστικά, επιβεβαιώνει ότι οι ελληνικές επιχειρήσεις και το ελληνικό χρώμα πράγματι έχουν τη θέση τους στις αγορές του εξωτερικού και μάλιστα σε αγορές που θεωρούνται premium, επειδή και τα ελληνικά χρώματα θεωρούνται premium, από άποψη τεχνογνωσίας και ποιότητας, σε αυτές». Το Build ήταν χορηγός επικοινωνίας στην έκθεση Οικοδομή.