Το πρώτο Experience Center της στην Ελλάδα εγκαινίασε χθες η κινεζική εταιρεία Hisense, μαζί με την Delphis Group, που από το 2022 αντιπροσωπεύει την πλήρη γκάμα των κλιματιστικών της στη χώρα μας. Πρόκειται για έναν μοντέρνο χώρο στο κέντρο της Αθήνας, στα Κάτω Πατήσια, στον οποίο παρουσιάζονται τα κλιματιστικά της Hisense, με τρόπο που επιτρέπει στους επισκέπτες όχι απλώς να τα δουν, αλλά και να τα αγγίξουν και να τα αισθανθούν. Πρόκειται, όπως το περιγράφουν οι άνθρωποι που το δημιούργησαν, για ένα αλληλεπιδραστικό hub καινοτομίας, γνώσης και αριστείας που θα βοηθήσει ώστε να ενισχυθεί η αναγνωρισιμότητα της μάρκας Hisense στην Ελλάδα. Σημειωτέον, ότι το Experience Center απευθύνεται σε επαγγελματίες, με σκοπό να κατανοήσουν από πρώτο χέρι τα πλεονεκτήματα των κλιματιστικών Hisense.

Τα εγκαίνια του νέου Experience Center πραγματοποίησε ο διευθύνων σύμβουλος της Delphis Group, Τίμος Δασκαλόπουλος, μαζί με εκπροσώπους της κινεζικής πρεσβείας στην Αθήνα και στελέχη της μητρικής Hisense και της Hisense International, που αναπτύσσει τις πωλήσεις της μάρκας στην Ευρώπη, ενώ το «παρών» στα εγκαίνια έδωσαν εκπροσωπώντας την κυβέρνηση ο γενικός γραμματέας χωροταξίας, Ευθύμιος Μπακογιάννης και ο γενικός γραμματέας φυσικού περιβάλλοντος και υδάτων, Πέτρος Βαρελίδης.

Εμπιστοσύνη στην ελληνική οικονομία
Μιλώντας στην εκδήλωση εγκαινίων, η εμπορική ακόλουθος της κινεζικής πρεσβείας στην Αθήνα, Li Ying, υπογράμμισε πως ο σχέσεις ανάμεσα στην Ελλάδα και την Κίνα πηγαίνουν από το καλό στο καλύτερο και πολλές κινεζικές επιχειρήσεις επενδύουν στη χώρα μας – μεταξύ αυτών και η Hisense, της οποίας την επένδυση χαρακτήρισε ως απόδειξη της ισχυρής εμπιστοσύνης που τρέφουν οι κινεζικές εταιρείες για την ελληνική οικονομία. Από την πλευρά του, εκπρόσωπος της Hisense International επεσήμανε πως τα τελευταία 3-4 χρόνια καταγράφεται μεγάλη αύξηση της παρουσίας της μάρκας στην Ευρώπη και ήδη σε κάποιες αγορές έχει μπει στην πρώτη τριάδα των προτιμήσεων των καταναλωτών, ενώ τόνισε πως στρατηγικό στόχο αποτελεί η ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του brand και στην Ελλάδα, μία χώρα που αξιολογείται ως σημαντική λόγω των υψηλών θερμοκρασιών που καταγράφονται ιδιαίτερα το καλοκαίρι, δημιουργώντας ολοένα αυξανόμενες (εξαιτίας και της κλιματικής κρίσης) ανάγκες για κλιματισμό.

Από τις πιο γνωστές κινεζικές μάρκες στον κόσμο
Σημειώνεται, ότι η Hisense, μία εταιρεία που ιδρύθηκε το 1969 στο Qingdao της Κίνας, είναι μία από τις πλέον αναγνωρίσιμες παγκοσμίως κινεζικές μάρκες – στην έρευνα China National Image Global Survey συγκαταλέγεται εδώ και χρόνια στις «Top Ten» πιο γνωστές κινεζικές μάρκες ανάμεσα στους ξένους πολίτες. Στο προϊόντικό της χαρτοφυλάκιο συμπεριλαμβάνονται πολλά γνωστά brands όπως Hisense, Gorenje, ASKO, Kelon και Ronshen, ενώ πέρα από τα κλιματιστικά δραστηριοποιείται και σε άλλες ηλεκτρονικές συσκευές, όπως τηλεοράσεις, ψυγεία και πλυντήρια. Στην Ελλάδα, η συνεργασία της Hisense με την Denki, θυγατρική εταιρεία της Delphis Group, ξεκίνησε το 2021 με την προώθηση των επαγγελματικών κλιματιστικών Hisense VRF, ενώ τo 2022 η συνεργασία επεκτάθηκε στο σύνολο της γκάμας των κλιματιστικών.