Με ιστορία από το 1995 και «ρίζες» από το Ηράκλειο της Κρήτης, η Megaplast, κορυφαίος κατασκευαστής παγκοσμίως στον τομέα της εύκαμπτης συσκευασίας με θυγατρικές σε Βρετανία, ΗΠΑ, Ιταλία, Ισπανία και Γερμανία, έκανε το επόμενο επενδυτικό της βήμα, με τη δημιουργία της νέας βιομηχανικής της μονάδας στη Θήβα. Η τελετή των εγκαινίων πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 18 Νοεμβρίου 2022, με την παρουσία πολλών προσωπικοτήτων από την ελληνική πολιτική και κοινωνική σκηνή.
Αναλυτικότερα, η δημιουργία της νέας βιομηχανικής μονάδας στη Θήβα αποτέλεσε ένα μέρος του επενδυτικού προγράμματος ύψους 23 εκατ. ευρώ το οποίο υλοποίησε η Megaplast εντός της τελευταίας τριετίας και βρίσκεται σε συνολική έκταση 72.000 τ.μ., με την στεγασμένη επιφάνεια της να φτάνει τα 9.100 τ.μ.. Υπογραμμίζεται ότι η ανέγερση της μονάδας ολοκληρώθηκε μέσα σε ένα έτος και αναμένεται να απασχολήσει 70 άτομα. Αναφορικά, μέσα στο επενδυτικό πρόγραμμα που ολοκλήρωσε η Megaplast εντάχθηκε και ο εκσυγχρονισμός της βιομηχανικής Μονάδας στην Κρήτη.
Η συζήτηση του CEO με τον πρωθυπουργό που άλλαξε το πλάνο της εταιρείας
Με αρχικό πλάνο να ανεγερθεί η νέα βιομηχανική μονάδα σε οικόπεδο ήδη αγορασμένο στην Πολωνία, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου Χάρης Καββαδίας, ανέφερε χαρακτηριστικά στον λόγο του ότι έπειτα από προσωπική συζήτηση με τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη και την εκλογή της Κυβέρνησης του, άλλαξε τα σχέδιά του και προσανατολίστηκε στην Ελλάδα με στόχο η επένδυση να είναι εγχώρια, ενισχύοντας το ελληνικό επιχειρείν. Στόχος της νέας βιομηχανικής μονάδας είναι η ενίσχυση της παραγωγικής δυναμικότητας και του χαρτοφυλακίου της εταιρείας με καινοτόμα και αειφόρα προϊόντα, ανταποκρινόμενη στις σύγχρονες απαιτήσεις.
Τα επόμενα επενδυτικά βήματα
Σύμφωνα με την Megaplast, υπολογίζεται ότι έως το 2026 θα επενδύσει επιπλέον 40 εκατ. ευρώ για την ανάπτυξή της. Οι επενδύσεις της στην υφιστάμενη παραγωγική Μονάδα στην Κρήτη, σε νέες ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της έδρας και στο νέο κέντρο R&D στην Αθήνα, αλλά και η νέα βιομηχανική υποδομή στη Θήβα, έχουν ως στόχο την ανταγωνιστικότητα του ομίλου στην παγκόσμια αγορά.
Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter Build