Στη διάρκεια του Building Materials Forum η Γεωργία Λειβαδάρου, Γενική Διευθύντρια του Διαβαλκανικού Κέντρου Επιχειρηματικής Ανάπτυξης (φωτ.), μίλησε για την είσοδο της Gen Z στο εργασιακό τοπίο και ανέδειξε προκλήσεις και ευκαιρίες που εμφανίζονται στη συνθήκη αυτή. «Μέλη της Gen Z αποτελούν περίπου το 15% των στελεχών των επιχειρήσεων (ενώ ως το 2030 το ποσοστό αυτό αναμένεται να αυξηθεί σε 35%)», περιέγραψε. «Τα στελέχη από τη γενιά αυτή έχουν πολλά skills, λ.χ., είναι digital natives, έχουν δημιουργικότητα, είναι προσανατολισμένοι στη γρήγορη μάθηση, είναι καλοί ακροατές, δεν επηρεάζεται η απόδοσή τους από κοινωνικοοικονομικά χαρακτηριστικά (λ.χ. το φύλο ή τη θρησκεία), ακολουθούν τους στόχους που τίθενται (και έχουν ανάγκη τη σαφή στοχοθέτηση), ενδιαφέρονται για την προσωπική και την επαγγελματική τους εξέλιξη και, επιπρόσθετα, εκτιμούν δεόντως την ειλικρίνεια, τη διαφάνεια καθώς και την άμεση επικοινωνία. Προσπαθούμε, πάντως, να καταλάβουμε τι ακριβώς θέλουν».

Καταλήγοντας, η κ. Λειβαδάρου τόνισε, πως για να βγάλει τον καλύτερο εργασιακό της εαυτό η Gen Z θα πρέπει «να βρούμε τη… μαγική συνταγή. Τα άτομα αυτά επιθυμούν να έχουν μέντορες. Το κλειδί είναι το feedback και η συνεχής επικοινωνία μαζί τους». Το Building Materials Forum διοργανώθηκε την Πέμπτη 06/03, από τον ΣΕΧΒ και την Boussias Events, υπό την αιγίδα του ΥΠΕΝ και της ΓΓ Έρευνας και Καινοτομίας του Υπ. Ανάπτυξης, με την τιμητική υποστήριξη των ΣΕΒ και ΠΕΔΜΕΔΕ και την υποστήριξη της πλατφόρμας SusChem. Χορηγοί του συνεδρίου ήταν οι Bathify, Isomat και Medusoil και χορηγοί επικοινωνίας το newsletter Build και τα περιοδικά Construction και Architect της Boussias Media.