Το ορόσημο των 50 εκατομμυρίων ευρώ πλησίασε πέρυσι ο τζίρος της εταιρείας βιομηχανικών εργαλείων και μηχανημάτων Φουρναράκης ΑΕ, η οποία αύξησε τις πωλήσεις της τόσο στην ελληνική αγορά, όσο και στο εξωτερικό. Ειδικότερα, σύμφωνα με τις ετήσιες οικονομικές καταστάσεις της εταιρείας, το 2023 έκλεισε με συνολικές πωλήσεις ύψους 47,2 εκατ. ευρώ, έναντι 43,2 εκατ. ευρώ το 2022, καταγράφοντας αύξηση 9,2%. Τη μερίδα του λέοντος στις πωλήσεις διατηρούν οι πωλήσεις εντός Ελλάδας, που το 2023 έφτασαν τα 38,3 εκατ. ευρώ, έναντι 35,6 εκατ. ευρώ το 2022, όμως ανοδικά κινήθηκαν και οι εξαγωγές, φτάνοντας από τα 7,6 εκατ. ευρώ στα 8,9 εκατ. ευρώ, με την εταιρεία να έχει παρουσία σε 14 χώρες και τις εξαγωγές της να αντιπροσωπεύουν το 19% του συνολικού τζίρου της.
Τα μεικτά κέρδη ανήλθαν σε 15,2 εκατ. ευρώ, έναντι 14,1 εκατ. ευρώ το 2022, σημειώνοντας αύξηση 8,1%, με το περιθώριο μεικτού κέρδους να διαμορφώνεται στο 32,3%. Τα κέρδη EBITDA ανήλθαν σε 5,2 εκατ. ευρώ, έναντι 4,9 εκατ. ευρώ το 2022, σημειώνοντας αύξηση 5,8%, ενώ τα καθαρά κέρδη προ φόρων κατήλθαν σε 2,5 εκατ. ευρώ, έναντι 2,95 εκατ. ευρώ το 2022, σημειώνοντας μείωση 14,3%. Εξάλλου, στο πλαίσιο της μελλοντικής επέκτασης των αποθηκευτικών χώρων για την κάλυψη των αναγκών της εταιρείας λόγω της συνεχούς της ανάπτυξης, η Φουρναράκης ΑΕ κατά το έτος 2023 προέβη στην αγορά δύο όμορων αγροτεμαχίων βόρεια της αποθήκης της στον Ασπρόπυργο, συνολικής επιφάνειας 8.151,57 τ.μ. συνολικά.
Από δικές της ετικέτες περισσότερο από το 80% των συνολικών πωλήσεων
Σημειωτέον ότι η διοίκηση της Φουρναράκης ΑΕ έχει θέσει ως προτεραιότητα την προώθηση των εμπορευμάτων με τις δικές της ετικέτες Benman, FF, Morris και Hugo, και το 2023 τα προϊόντα αυτά αντιπροσώπευαν ποσοστό μεγαλύτερο του 80% του συνολικού της τζίρου, γεγονός που σύμφωνα με την εταιρεία την εδραιώνει στην εσωτερική αγορά και της δίνει μεγάλες προοπτικές ανάπτυξης στις ευρωπαϊκές χώρες. Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία εξακολουθεί να διατηρεί και να αναπτύσσει το γραφείο της στη Γερμανία, προκειμένου να προσφέρει υποστήριξη στους υποψήφιους Ευρωπαίους πελάτες που ενδιαφέρονται για τα δικά της εμπορικά σήματα.