Προ μηνών η διοίκηση του ομίλου Fourlis είχε εκφράσει τη φιλοδοξία της να φτάσει τα 750 εκατομμύρια ευρώ σε πωλήσεις το 2026 ή το αργότερο το 2027, με βάση το στρατηγικό πλάνο που είχε παρουσιάσει. Ωστόσο, εν τέλει ο στόχος αυτός θα αναθεωρηθεί προς τα πάνω, όπως ανέφερε ο πρόεδρος του ομίλου, Βασίλης Φουρλής κι αυτό χάρη στη νέα συμφωνία αδειοδότησης που ανακοίνωσε χθες με τη γνωστή εταιρεία αθλητικών ειδών The Foot Locker. Πρόκειται για μία επένδυση που συνολικά αναμένεται να αγγίξει τα 80 εκατομμύρια ευρώ σε βάθος εξαετίας και θα χρηματοδοτηθεί από τη λειτουργική κερδοφορία του ομίλου.

Ο όμιλος Fourlis προσβλέπει σε ταχύτατη ανάπτυξη των πωλήσεων της αλυσίδας, σχεδιάζοντας να ανοίξει πάνω από 100 καταστήματα τα επόμενα χρόνια σε οκτώ ευρωπαϊκές χώρες, μεταξύ των οποίων και τέσσερις νέες για τον όμιλο αγορές, που μάλιστα όλες βρίσκονται στα Βαλκάνια: Κροατία, Σλοβενία, Βοσνία-Ερζεγοβίνη και Μαυροβούνιο. Κατά τις εκτιμήσεις της διοίκησης, οι πωλήσεις των καταστημάτων Foot Locker στις χώρες αυτές θα ξεπεράσουν τα 100 εκατομμύρια ευρώ το 2027 και τα 250 εκατομμύρια ευρώ το 2029. Η αρχή θα γίνει με την εξαγορά των τριών καταστημάτων The Foot Locker στην Ελλάδα και των τριών στη Ρουμανία, το αργότερο έως τον Απρίλιο του 2025, ενώ εντός του 2024 θα ξεκινήσει και η δραστηριότητα στη Βουλγαρία.

«Χωράει» 40 καταστήματα η Ελλάδα
Η εκτίμηση του κ. Φουρλή είναι ότι στην Ελλάδα υπάρχει «χώρος» για περίπου 40 καταστήματα Foot Locker (σήμερα λειτουργούν τρία), εκ των οποίων τα 20 σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και τα υπόλοιπα στα κέντρα μεγάλων πόλεων. Σημειωτέον ότι, σε αντίθεση με τα καταστήματα Intersport, που επίσης αναπτύσσει ο όμιλος Fourlis και λειτουργούν κατά κύριο λόγο σε περιφερειακές τοποθεσίες, τα Foot Locker λειτουργούν σε prime locations σε εμπορικά κέντρα και εμπορικές οδούς. Όσο για το πόσο εύκολο είναι να βρει ο όμιλος τα κατάλληλα ακίνητα που θα στεγάσουν τα καταστήματα αυτά, ο κ. Φουρλής δήλωσε αισιόδοξος, σχολιάζοντας πως τα Foot Locker είναι ένα brand που «όλοι οι real estate owners θέλουν να έχουν».

Ο ίδιος στάθηκε επίσης στο «άνοιγμα» τεσσάρων νέων ευρωπαϊκών αγορών μέσω της Foot Locker, αφήνοντας ανοιχτό το ενδεχόμενο να επεκταθούν σε αυτές τις χώρες και άλλες δραστηριότητες του ομίλου Fourlis, μετά τη «γνωριμία» του με αυτές τις αγορές. Ρόλο στο να πειστεί η μητρική The Foot Locker να δώσει το ΟΚ για πρώτη φορά σε μοντέλο licensing της εμπορικής της επωνυμίας στην Ευρώπη έπαιξε, όπως ανέφερε η διοίκηση του ομίλου Fourlis, το ολοκληρωμένο σύστημα παροχής υπηρεσιών real estate και logistics στη λιανική, μέσω των εταιρειών Trade Estates και Trade Lοgistics του ομίλου.