Την είσοδό της στην Ελλάδα ετοιμάζει η ρουμάνικη πλατφόρμα e-commerce evoMAG, η οποία δραστηριοποιείται κυρίως στην πώληση ηλεκτρονικών και ηλεκτρικών συσκευών μέσω Διαδικτύου. Όπως ανακοίνωσε ο ιδρυτής και διευθύνων σύμβουλος της εταιρείας, Μιχάι Πατράσκου, το «άνοιγμα» της evoMAG στη χώρα μας θα γίνει μέσα στο δεύτερο εξάμηνο του 2024.

Γιατί όμως η evoMAG, μία από τις μεγαλύτερες πλατφόρμες e-commerce της Ρουμανίας, επέλεξε την Ελλάδα ως επόμενο σταθμό της διεθνούς της επέκτασης; Όπως εξήγησε o CEO της εταιρείας: «Η γεωγραφική εγγύτητα και το γεγονός ότι η αγορά του ηλεκτρονικού εμπορίου δεν έχει ακόμα αναπτυχθεί παρέχουν σημαντικές ευκαιρίες για την τεχνογνωσία μας, και η ανάλυσή μας δείχνει ότι είμαστε ανταγωνιστικοί σε αυτήν την αγορά». Η evoMAG έχει ήδη παρουσία, πέραν της Ρουμανίας, σε Ουγγαρία και Γερμανία, με προοπτική περαιτέρω ανάπτυξης σε Γαλλία και Πολωνία μέσα στα επόμενα δύο χρόνια. Μάλιστα, οι πωλήσεις της εκτός Ρουμανίας το 2023 διπλασιάστηκαν και πλέον αποτελούν το 10% του συνολικού της τζίρου.

Σύμφωνα με τον κ. Πατράσκου, αν και οι προτιμήσεις από αγορά σε αγορά διαφέρουν, στα best sellers της εταιρείας εκτός Ρουμανίας συμπεριλαμβάνονται οι μικρές και μεγάλες οικιακές συσκευές και οι τηλεοράσεις, καθώς και τα smartphones και τα προϊόντα προσωπικής φροντίδας. Η εταιρεία σχεδιάζει φέτος να αυξήσει κατά 50% τον αριθμό των προϊόντων που είναι διαθέσιμα στις εκτός Ρουμανίας αγορές, φτάνοντας περίπου τα 30 χιλιάδες προϊόντα, με την αύξηση αυτή να υλοποιείται σταδιακά, προσθέτοντας νέα προϊόντα στις πιο δημοφιλείς κατηγορίες.