Με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα, εντάχθηκαν, στο Τομεακό Πρόγραμμα Ανάπτυξης (ΤΠΑ) Υποδομών και Μεταφορών 2021-2025 και στον Άξονα Προτεραιότητας «Σιδηροδρομικό Δίκτυο», τρία έργα συντήρησης τμημάτων του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου, τα οποία βρίσκονται στη βόρεια Ελλάδα.

Τα προς συντήρηση τμήματα
Η πρώτη πράξη αφορά στην εν λειτουργία σιδηροδρομική γραμμή στην περιοχή δικαιοδοσίας του τμήματος συντήρησης γραμμής Δράμας, για την οποία η επιλέξιμη δημόσια δαπάνη ανέρχεται, όπως αναφέρεται στην απόφαση, στο ποσό των 5.580.000 ευρώ. Προβλέπονται εργασίες διορθωτικής και προληπτικής συντήρησης και ανακαίνισης στα εξής τμήματα: από ΧΘ 50+500 γρ. Θ-Α μ. ΠΚ έως ΣΣ Στρυμόνα (Χ.Σ. 94+351 γρ. Θ-Α μ. ΠΚ), από ΣΣ Στρυμόνα (ΧΘ 94+351 γρ. Θ-Α μ. ΠΚ) έως ΣΣ Σερρών (ΧΘ 126+040 γρ. Θ-Α μ. ΠΚ) και από ΣΣ Σερρών (ΧΘ 126+040 γρ. Θ-Α μ. ΠΚ) έως ΣΣ Δράμας (ΧΘ 196+126 γρ. Θ-Α μ. ΠΚ).
Η δεύτερη πράξη αφορά στην εν λειτουργία σιδηροδρομική γραμμή στην περιοχή δικαιοδοσίας του τμήματος συντήρησης γραμμής Αλεξανδρούπολης.

Για την συγκεκριμένη εργολαβία, η επιλέξιμη δημόσια δαπάνη είναι 4.811.200 ευρώ.
Η εν λόγω εργολαβία αφορά στη συντήρηση και ανακαίνιση των κυρίων και δευτερευουσών γραμμών σε μέρος της γραμμής Θεσσαλονίκη-Αλεξανδρούπολη (ειδικότερα, από ΧΘ 308+000 γρ. Θ-Α μ ΠΚ έως Κεντρικό Σταθμό Αλεξανδρούπολης) και σε μέρος της γραμμής Αλεξανδρούπολη-Ελληνοβουλγαρικά (πιο συγκεκριμένα, από Κεντρικό Σταθμό Αλεξανδρούπολης έως Ελληνοβουλγαρικά Σύνορα Ορμενίου). Επισημαίνεται, πως τούτο το έργο προβλέπει και την ανακαίνιση της κυρίας γραμμής του ΣΣ Δικαίων και της πρώτης γραμμής του Κεντρικού Σταθμού Αλεξανδρούπολης.

Η τρίτη και τελευταία από τις πράξεις που εντάχθηκαν στο ΤΠΑ αφορά στην εν λειτουργία σιδηροδρομική γραμμή στην περιοχή δικαιοδοσίας του τμήματος συντήρησης γραμμής Έδεσσας. Για τούτο το έργο, η επιλέξιμη δημόσια δαπάνη ανέρχεται στο ποσό των 4.054.800 ευρώ. Θα γίνει συντήρηση κυρίων και δευτερευουσών γραμμών στα τμήματα: από ΧΣ 42+000 (ΣΣ Αλεξάνδρειας) έως ΧΣ 201+877 γρ. Θ-Φ (ΣΣ Ν. Καυκάσου) της γραμμής Θεσσαλονίκης-Φλώρινας και από ΧΣ 0+000 (ΣΣ Μεσονησίου) έως ΧΣ 5+650 γρ. ΑΧ-Φ (ΣΣ Φλώρινας) της γραμμής Μεσονησίου-Φλώρινας.