Έγινε ένα ακόμη βήμα στον διαγωνισμό για το σπουδαίο έργο ΣΔΙΤ της μελέτης, κατασκευής, χρηματοδότησης, λειτουργίας και συντήρησης του κάθετου άξονα Δράμα-Αμφίπολη (Παλαιοκώμη).
Ειδικότερα, με απόφαση του Υπουργού Υποδομών, Χρήστου Σταϊκούρα, κηρύχθηκε και επίσημα το τέλος της φάσης του ανταγωνιστικού διαλόγου της διαγωνιστικής διαδικασίας για το εν λόγω έργο, στην οποία, θα θυμίσουμε, πέρασαν η Άβαξ ΑΕ, η ΓΕΚ Τέρνα και η ένωση Άκτωρ Παραχωρήσεις ΑΕ-Mytilineos (νυν Metlen).

Το project, διάρκειας 30 ετών και προϋπολογισμού 248.496.000 ευρώ, αφορά σε μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση των τμημάτων Παλαιοκώμη-Μαυρολεύκη (μήκους ~29.5 χλμ.), Μαυρολεύκη-Δράμα (μήκους ~13.5 χλμ.) και 9 ανισόπεδων κόμβων, καθώς και στη λειτουργία και συντήρηση του βασικού άξονα Δράμα-Αμφίπολη. Η οδική σύνδεση της Δράμας με τις γύρω μεγάλες πόλεις και την Εγνατία Οδό αποτελεί ένα χρόνιο πρόβλημα για όλους τους διερχόμενους οδηγούς, αλλά και όσους εισέρχονται στην Ελλάδα από τα βόρεια σύνορά της, με κατεύθυνση τη Θεσσαλονίκη και τη νότια Ελλάδα. Η επίλυσή του, με την κατασκευή ενός καινούριου κάθετου οδικού άξονα θα εξυπηρετήσει τους πολίτες, θα διευκολύνει τη μετακίνηση εισαγόμενων και εξαγόμενων εμπορικών προϊόντων, θα μειώσει τον χρόνο μετακίνησης και θα διατηρήσει την ασφαλή διέλευση των οχημάτων.