Mε στόχο να αγγίξει τα 40 εκατ. ευρώ στην πενταετία, υπερδιπλασιάζοντας τον τζίρο της που το 2023 ανήλθε σε περίπου 18 εκατ. ευρώ, θα κινηθεί κατά το προσεχές χρονικό διάστημα η Doppler. Η εισηγμένη στο Χρηματιστήριο Αθηνών εταιρεία, που ειδικεύεται στην κατασκευή ανελκυστήρων, θα προχωρήσει σε σειρά επενδύσεων για νέες εγκαταστάσεις και μηχανολογικό εξοπλισμό, που θα ενισχύουν τη δυναμική της τα επόμενα χρόνια, όπως αναφέρει, μιλώντας στο Build, η managing director της επιχείρησης, Ανθή Σταυροπούλου. Δεδομένου ότι ένα σημαντικό μέρος του μηχανολογικού της εξοπλισμού χρήζει ανανέωσης, η κ. Σταυροπούλου επισημαίνει ότι ήδη η Doppler έχει λάβει έγκριση για τη συμμετοχή της σε πρόγραμμα του ΕΣΠΑ και εκκρεμεί η έγκριση για δεύτερο, προκειμένου η εταιρεία να προβεί στην υλοποίηση συνολικών επενδύσεων που θα αγγίξουν τα 2,5 εκατ. ευρώ. «Ο χρονικός ορίζοντας υλοποίησης των συγκεκριμένων έργων είναι για το διάστημα 2024-2027. Στο επίκεντρο βρίσκεται η “πράσινη” ανάπτυξη και μεταποίηση. Επομένως, οι δικές μας κινήσεις στοχεύουν προς αυτή την κατεύθυνση με βελτίωση της παραγωγικότητας και μείωση των εκπομπών ρύπων», επισημαίνει η κ. Σταυροπούλου.

Στο κάδρο εξαγορά εκτός Ελλάδας
Επιδίωξη για το προσεχές διάστημα είναι να προχωρήσει σε εξαγορά εταιρείας στο εξωτερικό, κίνηση που εφόσον ολοκληρωθεί θα διευρύνει το εκτόπισμα της επιχείρησης σε μία ακόμα αγορά εκτός Ελλάδας. Σημειώνεται, ότι ήδη η εξαγωγική της δραστηριότητα εντοπίζεται σε 92 χώρες μεταξύ των οποίων το Περού και το Εκουαδόρ. Ήδη η Doppler έχει επενδύσει στην τοποθέτηση φωτοβολταϊκών πάνελ στην οροφή του εργοστασίου της στη Βιομηχανική Περιοχή Πολυκάστρου, με ισχύ 400 MW και σκοπό έχει να διπλασιάσει τη δυναμική του με την υλοποίηση μίας ακόμα επένδυσης αντίστοιχου βεληνεκούς.

«Επιπλέον, έχουμε προχωρήσει στην προμήθεια ηλεκτρικών αυτοκινήτων, ενισχύοντας το εταιρικό στόλο των οχημάτων μας», συμπληρώνει η επιχειρηματίας. Την τελευταία διετία η εταιρεία κατάφερε να ενισχύσει τις πωλήσεις της στην Ελλάδα, καθώς από 95%-5% που ήταν η αναλογία πωλήσεων εξωτερικού-εσωτερικού, πλέον βρίσκονται στα επίπεδα του 85%-15%. «Ήταν στρατηγική μας απόφαση να στραφούμε στην εσωτερική αγορά. Μας βοήθησε αρκετά η ανάπτυξη της οικοδομικής δραστηριότητας μετά την πανδημία», λέει η επικεφαλής της Doppler.

Η εταιρεία διατηρεί ποσοστό συμμετοχής 10% σε κινεζική εταιρεία με την ονομασία Doppler China. Σύμφωνα με την κ. Σταυροπούλου, η συγκεκριμένη εταιρεία διαθέτει πύργο δοκιμών στην κινεζική αγορά, γεγονός που προσφέρει τη δυνατότητα στη Doppler να εξυπηρετεί πελάτες της στην Ασία, αξιοποιώντας τις οικονομίες κλίμακας που δημιουργούνται. Η εταιρεία έχει προχωρήσει το τελευταίο διάστημα στην αλλαγή της εταιρικής της εικόνας και στη δημιουργία νέου λογοτύπου, σε μία κίνηση προσέγγισης προς τα αρχιτεκτονικά γραφεία και με σκοπό να ενισχύσει την παρουσία της στην εσωτερική αγορά. Η αναθεώρηση της εταιρικής της παρουσίας και ο επανασχεδιασμός της πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με το γραφείο Semiotik Design Agency του Δημήτρη Κολιαδήμα.