Με μία δυναμική παρουσία στην Οικοδομή γιόρτασε τα 55 χρόνια ιστορίας της η Berling, ο Εμπορικός Διευθυντής της οποίας, Σπύρος Καρατζής, μίλησε στο Build στη διάρκεια της έκθεσης για τα επόμενα σχέδια της εταιρείας, τα οποία μάλιστα περιλαμβάνουν και λανσάρισμα ενός νέου, διαφορετικού προϊόντος. «Στην Οικοδομή παρουσιάσαμε τα 55 χρόνια μας στον τομέα του χρώματος. Berling σημαίνει 55 χρόνια σοβαρότητα, καινοτομία και ποιότητα σε αυτόν τον χώρο. Συνεχίζουμε με τις ίδιες αρχές και για… τα επόμενα 55 χρόνια», τόνισε χαρακτηριστικά ο κ. Καρατζής.

«Καινούργιο αστάρι και ένα νέο, διαφορετικό προϊόν»
Ρωτήσαμε, έπειτα, τον κ. Καρατζή σε ποιους τομείς θα δώσει έμφαση η ελληνική βιομηχανία χρωμάτων: «Συνεχίζουμε να εστιάζουμε στο πλαστικό και στο ακρυλικό χρώμα, βγάζοντας στην κυκλοφορία την επετειακή σειρά για τα 55 μας χρόνια. Παράλληλα, θα λανσάρουμε και νέα προϊόντα. Ήδη τον επόμενο μήνα πρόκειται να λανσάρουμε ένα καινούργιο αστάρι με συγκεκριμένες ιδιότητες, ενώ τη νέα χρονιά θα λανσάρουμε ένα νέο, διαφορετικό υλικό. Κάθε χρόνο παρουσιάζουμε καινούργια πράγματα που βοηθούν τον τεχνίτη, την οικοδομή και τους καταναλωτές».

Τι τάσεις υπάρχουν στα χρώματα;

Απάντησε ο κ. Καρατζής: «Η τάση που συνεχίζεται αφορά σε χρώματα γήινα, πιο προσγειωμένα και συνάμα φιλικότερα προς το περιβάλλον, καθώς εδώ και χρόνια έχουμε μπει στη διαδικασία της βιωσιμότητας – πρέπει, μάλιστα, να αναφέρω πως τα συγκεκριμένα χρώματα ο πελάτης τα εκτιμά και τα αναζητά και, όπως θα δει κανείς και στα νέα επετειακά δοχεία μας, η Berling έχει πια αλλάξει (όπως αλλάζει όλη η αγορά και όπως πρέπει να γίνει) έχοντας εξασφαλίσει και EPD πιστοποιήσεις».

Εξαγωγές σε 29 χώρες, «ζητά το χρώμα μας ο ξένος»
Έπειτα, ο κ. Καρατζής αναφέρθηκε και στις προκλήσεις που αντιμετώπισε και θα αντιμετωπίσει η Berling. Δήλωσε, συγκεκριμένα, για το θέμα αυτό: «Δεν θα έλεγα πως υπάρχουν προβλήματα. Υπάρχει μία συγκεκριμένη αγορά, η ελληνική, με τα χαρακτηριστικά και τις ιδιαιτερότητές της. Θεωρώ, κρίνοντας και από όσα είδα στην Οικοδομή, πως γενικώς βρισκόμαστε σε πολύ υψηλό επίπεδο. Ειδικά για την Berling, να πω ότι έχει και έντονη εξαγωγική δραστηριότητα, στέλνοντας τα προϊόντα της σε 29 χώρες του εξωτερικού, κάτι που σημαίνει ότι το ελληνικό χρώμα και ειδικά το χρώμα της Berling οι ξένοι το ζητούν. Γιατί συμβαίνει αυτό; Επειδή έχουμε καλό χρώμα. Διαθέτουμε πολύ καλή τεχνογνωσία και θεωρώ πως τα επόμενα χρόνια θα συνεχίσει σε υψηλότερους ρυθμούς η εξαγωγική εργασία». Τέλος, ρωτήσαμε τον κ. Καρατζή εάν επηρέασαν με κάποιον τρόπο την εταιρεία Berling οι ανατιμήσεις. «Επωμιστήκαμε ένα μεγάλο ποσοστό, κάτι που θεωρώ πως βοήθησε πολύ το δίκτυο, σε γενικές γραμμές. Τώρα, σιγά σιγά, θεωρώ πως έρχεται μια ισορροπία που αποκαθιστά κάπως την τάξη», ήταν τα λόγια του.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter Build