Ένα σημαντικό περιουσιακό στοιχείο αποτελεί η Διώρυγα της Κορίνθου στο χαρτοφυλάκιο του Υπερταμείου, το οποίο έχει εκπονήσει συγκεκριμένο σχέδιο για την εμπορική της αξιοποίηση και την προσέλκυση επενδυτών κατά το προσεχές χρονικό διάστημα. Πληροφορίες αναφέρουν ότι το Υπερταμείο αναμένει την έγκριση του Ειδικού Πολεοδομικού Σχεδίου για τη συγκεκριμένη ιδιοκτησία, ενώ για το έργο η διοίκησή του βρίσκεται σε συνεννόηση με τον γενικό γραμματέα Υποδομών, Ευθύμιο Μπακογιάννη. Στόχος είναι η Διώρυγα της Κορίνθου να βγει σε διαγωνισμό εντός του 2025. Ο σχεδιασμός του Υπερταμείου προβλέπει τη δημιουργία retail park το οποίο θα αποτελέσει προορισμό για οικογένειες που πραγματοποιούν ημερήσια ταξίδια και διέρχονται από τη συγκεκριμένη περιοχή, με την εγκατάσταση 70 καταστημάτων λιανικής και 7 καταστημάτων εστίασης.
Επιπλέον, προβλέπεται η εγκατάσταση φωτοβολταϊκών πάνελ ισχύος 3,5MW κατά μήκος της Διώρυγας με σκοπό την εξοικονόμηση ενέργειας, ενώ μελετάται η εγκατάσταση και πάνελ ισχύος 1MW στους χώρους στάθμευσης, με σκοπό τη φόρτιση ηλεκτρικών οχημάτων που θα φιλοξενούνται εκεί. Στο πλάνο είναι να δημιουργηθούν 2.000 θέσεις στάθμευσης για να φιλοξενούν τα οχήματα των επισκεπτών, ενώ με βάση την πρόβλεψη που έχει γίνει υπολογίζεται ότι το retail park θα επισκέπτονται περίπου 2.000 άτομα τις καθημερινές και 14.000 τα Σαββατοκύριακα.
Δύο μαρίνες με συνολικά 362 θέσεις ελλιμενισμού
Συν τοις άλλοις ο σχεδιασμός του Υπερταμείου αναφέρει ότι πρόκειται να δημιουργηθούν δύο μαρίνες για τη φιλοξενία σκαφών αναψυχής, γεγονός που θα προσδώσει περαιτέρω έσοδα στον επενδυτή με 362 θέσεις ελλιμενισμού, εκ των οποίων 213 για σκάφη μήκους έως και 40 μέτρων, 144 θέσεις για σκάφη έως 25 μέτρα και 2 θέσεις για mega yaghts. Το συνολικό Capex για τη συγκεκριμένη επένδυση ανέρχεται στα 98 εκατ. ευρώ, εκ των οποίων 13,5 εκατ. ευρώ για τη μαρίνα «Ίσθμια» και 7,2 εκατ. ευρώ για τη μαρίνα «Ποσειδωνία», συμπεριλαμβανομένων των κτιριακών μονάδων λειτουργίας και υποστήριξης των δύο μαρινών. Σημειώνεται, ότι η Διώρυγα της Κορίνθου αποτελεί το θαλάσσιο μονοπάτι από το οποίο διέρχονται αρκετά σκάφη αναψυχής κάθε χρόνο με προορισμό τα νησιά του Αιγαίου.
Αποτελεί τη συντομότερη και ασφαλέστερη θαλάσσια οδό για πλοία ερχόμενα από λιμάνια του Ιονίου πελάγους, της Αδριατικής, της Νότιας Ιταλίας, αλλά και τα πλοία που περνούν από τον πορθμό της Μεσσήνης με κατεύθυνση λιμάνια της Ανατολικής Μεσογείου και της Μαύρης Θάλασσας και αντίστροφα. Εντός της εγκατάστασης θα υφίσταται χώρος ανεφοδιασμού καυσίμων αλλά και βασικών προϊόντων με σκοπό τη διευκόλυνση των ταξιδιωτών. Επιδίωξη του Υπερταμείου είναι να προσελκύσει περίπου το 2,5% των διερχόμενων οχημάτων από το σημείο, κάτι που αντιστοιχεί σε περίπου 1,1 εκατ. επισκέπτες ετησίως.