Σε συνολικό χρονικό διάστημα δεκαετίας θα είναι έτοιμη η Γραμμή 4 του μετρό της Αθήνας, με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Άβαξ, Κωνσταντίνο Μιτζάλη, να αναφέρεται στο πλαίσιο της τακτικής ΓΣ στις καθυστερήσεις που παρουσιάστηκαν κατά την παραλαβή των σταθμών, προκειμένου να υλοποιηθεί το κύριο μέρος των έργων από τον κατασκευαστικό όμιλο.
Όπως είπε σχετικά, «οι χώροι δεν παραδόθηκαν όλοι στο χρονοδιάγραμμα που έπρεπε να παραδοθούν. Συν τω χρόνω παραδίδονται αν και υπάρχουν κάποιες καθυστερήσεις, από την προηγούμενη εργολαβία και από την πρώτη φάση των πρόδρομων εργασιών.

Πιστεύω ότι έως το τέλος του χρόνου θα παραδοθούν όλοι οι χώροι, όπως μας ενημερώνουν οι άνθρωποι της Αττικό Μετρό. Προσπαθούμε να τηρούμε όσο το δυνατόν καλύτερα το χρονοδιάγραμμα. Τουλάχιστον για εμάς που ξέρουμε την κατασκευή, τις επιπτώσεις των καθυστερήσεων και πως όταν ολοκληρώνουμε έστω και μία ώρα νωρίτερα ένα έργο, είναι κέρδος, μας συμφέρει να τελειώνουμε».

Αναφορικά με την απεργία που βρίσκεται σε εξέλιξη στα εργοτάξια της Γραμμής 4 από το Σωματείο Εργαζομένων στο μετρό, ο κ. Μιτζάλης σημείωσε ότι η εταιρεία σέβεται τον νόμο και τις εθνικές αλλά και κλαδικές συμβάσεις. «Πληρώνουμε υπερωρίες και όλα όσα προβλέπει η νομοθεσία. Από εκεί και πέρα, υπάρχουν κατά καιρούς κάποιες απεργίες και ένα σωματείο που κρίνει ότι αυτή τη στιγμή πρέπει να ζητήσει 15% αύξηση». Συμπλήρωσε, ωστόσο, ότι μετά από απόφαση του σωματείου των εργαζομένων, ελήφθη η απόφαση να διακοπεί η απεργία από σήμερα και την ερχόμενη εβδομάδα, όπως ο ίδιος ανέφερε, θα καθίσουν οι δύο πλευρές στο ίδιο τραπέζι, προκειμένου να διαπραγματευτούν τις απολαβές που θα λαμβάνει το προσωπικό.

Εφικτή η διαχείριση του ανεκτέλεστου των 3,4 δισ.
Σε ερώτημα για το υψηλό ανεκτέλεστο των 3,4 δισ. ευρώ, το οποίο έχει «χτίσει» η Άβαξ και κατά πόσο είναι διαχειρίσιμο, δεδομένης της έλλειψης εργατοτεχνικού προσωπικού, ο διευθύνων σύμβουλος του ομίλου ανέφερε ότι «τα επόμενα χρόνια με συμβατικούς χρόνους είμαστε σίγουροι ότι μπορούμε να το φέρουμε εις πέρας. Παράλληλα πιστεύω ότι μπορούμε να το συμπληρώνουμε τα επόμενα χρόνια και να διατηρείται σε ένα ποσό αντίστοιχο με αυτό που βρίσκεται σήμερα».

Σε ό,τι αφορά στο Ελληνικό, όπου η Άβαξ έχει αναλάβει τα έργα υποδομών, ο κ. Μιτζάλης ανέφερε ότι υπάρχει η εργολαβία των υποδομών για την υπογειοποίηση, η οποία τρέχει με γοργούς ρυθμούς, ωστόσο υφίστανται καθυστερήσεις στα υπόλοιπα έργα υποδομών. «Είμαστε εκεί με περίπου 500 άτομα και πάνω από 120 μηχανήματα και, όπως αντιλαμβάνεστε, μας ενδιαφέρει κάθε καινούργιο έργο που θα βγει εκεί», συμπλήρωσε. Ο κ. Μιτζάλης αναφέρθηκε και στο γεγονός ότι πολλά δημόσια έργα δεν συμβασιοποιούνται και πολλά έργα ΣΔΙΤ έχουν βγει με προϋπολογισμό που δεν ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα. Ταυτόχρονα, παραδέχτηκε ότι έχουν μειωθεί οι ρυθμοί συμβασιοποίησης νέων έργων, δεδομένου ότι υφίσταται έλλειψη πόρων για την εκτέλεσή τους.