Αρμός Προκατασκευές είναι η εταιρεία που σύμφωνα με πληροφορίες του Build ανέλαβε να προμηθεύσει προκατασκευασμένα στοιχεία επένδυσης στη σήραγγα του μετρό για τη γραμμή 4 για το τμήμα Α’ από το Άλσος Βεΐκου στο Γουδί. Η συγκεκριμένη γραμμή θα έχει μήκος 12,8 χιλιομέτρων και θα περιλαμβάνει συνολικά 15 σταθμούς, ενώ ο συνολικός προϋπολογισμός για το τμήμα του έργου που αναλαμβάνει η εταιρεία προκατασκευών είναι περί τα 30 εκατομμύρια ευρώ. Το έργο περιλαμβάνει εκτός από την προμήθεια και την παραγωγή των προκατασκευασμένων στοιχείων από την πλευρά της Αρμός, κάτι που πρόκειται να υλοποιηθεί στο εργοστάσιο της Αρμός στα Οινόφυτα, το οποίο στεγάζεται σε συνολική έκταση 60 στρεμμάτων. Από τα παραγόμενα προκατασκευασμένα στοιχεία πρόκειται να επενδυθούν περισσότερα από 11 χιλιόμετρα σήραγγας που αντιστοιχεί σε περίπου 8.000 προκατασκευασμένες δακτυλίους.

Επέκταση παραγωγής στο εργοστάσιο των Οινοφύτων
Στο πλαίσιο του έργου που ανέλαβε η Αρμός πρόκειται να προχωρήσει σε σημαντικές αναβαθμίσεις του εργοστασίου με επενδύσεις που πρόκειται να υλοποιήσει σε κτιριακό και μηχανολογικό εξοπλισμό. Ο προϋπολογισμός τους αναμένεται ότι θα αγγίξει το 1 εκατομμύριο ευρώ. Για το έργο πρόκειται να απασχοληθούν 60 μόνιμοι εργαζόμενοι στο εργοστάσιο της εταιρείας στα Οινόφυτα. Ο συνολικός χρόνος εκτέλεσης θα ανέλθει στους 33 μήνες, όπως ορίζεται από τη σύμβαση που υπεγράφη. Σημειώνεται ότι η Αρμός έχει κατασκευάσει αντίστοιχα στοιχεία
επένδυσης και σε όλες τις προηγούμενες επεκτάσεις του μετρό στην Αθήνα κατά τις επεκτάσεις γραμμών 2 και 3 και συγκεκριμένα στα τμήματα: Εθνική Άμυνα – Σταυρός, Άγιος Δημήτριος-Ελληνικό, επέκταση προς Πειραιά καθώς και τις γραμμές του μετρό Θεσσαλονίκης. Το εν λόγω τμήμα θα αποτελεί το μεγαλύτερο σε μήκος σήραγγας έργο μετρό στην Ελλάδα που υλοποιείται σε μία εργολαβία καθώς και το πρώτο έργο που θα χρησιμοποιηθούν παράλληλα 2 μετροπόντικες.

Στα 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ το συνολικό κόστος του έργου
Το τμήμα Α’ της γραμμής 4 του μετρό αποτελεί τμήμα του προγραμματιζόμενο προς υλοποίηση, συνολικού έργου της γραμμής 4 και έχει μήκος περίπου 12,8 χιλιομέτρων και επιπλέον περιλαμβάνει την συνδετήρια σήραγγα της γραμμής 4 με τις γραμμές 2 και 3 και τη σήραγγα πρόσβασης και το χώρο εναπόθεσης-συντήρησης των συρμών Κατεχάκη. Το έργο περιλαμβάνει δεκαπέντε υπόγειους σταθμούς και εννέα ενδιάμεσα ή/και τερματικά φρέατα. Το συνολικό κόστος του έργου ανέρχεται σε 1,5 δισεκατομμύρια ευρώ και ο εκτιμώμενος χρόνος παράδοσης σε 96 μήνες. Η ανάδοχος κοινοπραξία απαρτίζεται από τις Άβαξ και Ghella SpA.Η κύρια σήραγγα στο σύνολο του έργου θα είναι διπλής τροχιάς με διάμετρο περίπου 8,5 μέτρων εσωτερικά και περίπου 9,5 μέτρων εξωτερικά. Θα κατασκευαστεί με μηχανήματα διάνοιξης σηράγγων ολομέτωπης κοπής, σχεδιασμένα και εξοπλισμένα σύμφωνα με την πλέον σύγχρονη τεχνολογία και λαμβάνοντας υπόψη τις αναμενόμενες γεωλογικές, υδρογεωλογικές και γεωτεχνικές συνθήκες στις περιοχές του έργου, πλην των τμημάτων σηράγγων και υπόγειων σταθμών όπου η υπόγεια διάνοιξη θα υλοποιηθεί με συμβατικά μηχανικά μέσα.


Πρώτη δημοσίευση της είδησης στο καθημερινό newsletter Build