Τρεις είναι εν τέλει οι υποψήφιοι που θα διεκδικήσουν το μεγάλο έργο του οδικού άξονα Δράμας-Αμφίπολης, από τους τέσσερις που είχαν προεπιλεγεί αρχικά στη διαγωνιστική διαδικασία για το έργο.
Όπως είχε ανακοινωθεί, οι τέσσερις υποψήφιοι που πέρασαν στη δεύτερη φάση του διαγωνισμού ήταν οι ΓΕΚ Τέρνα, ένωση Προσώπων Άκτωρ Παραχωρήσεις-Μυτιληναίος, Άβαξ και Intrakat. Ωστόσο, με το πρακτικό της συνεδρίασής της στις 29 Μαΐου, η Επιτροπή Διενέργειας Διαγωνισμού εισηγήθηκε την αποδοχή των μεταβολών των προεπιλεγέντων και την έγκριση της συμμετοχής στον διάλογο τριών από τους τέσσερις προεπιλεγέντες, που πληρούν τις απαιτήσεις συμμετοχής στον διάλογο, με την Intrakat να μένει εκτός συνέχειας. Στις 31 Μαΐου το υπουργείο Υποδομών ενέκρινε το πρακτικό της Επιτροπής Διαγωνισμού, ανάβοντας το πράσινο φως για τη συμμετοχή στον διάλογο της ΓΕΚ Τέρνα, της Άβαξ και της ένωσης των εταιρειών Άκτωρ Παραχωρήσεις και Μυτιληναίος.

Τι περιλαμβάνει το έργο
Το έργο αφορά στη μελέτη, κατασκευή, χρηματοδότηση, λειτουργία και συντήρηση του κάθετου άξονα Δράμα-Αμφίπολη (Παλαιοκώμη).
Η οδική σύνδεση Δράμας-Αμφίπολης-Εγνατίας Οδού, αποτελεί τον βασικό άξονα εξυπηρέτησης των εμπορευματικών και επιβατικών κυκλοφοριακών ροών μεταξύ της πόλης της Δράμας αλλά και της ευρύτερης περιοχής με τον οδικό άξονα της Εγνατίας Οδού. Η ένωση της Δράμας με τις γύρω μεγάλες πόλεις με την Εγνατία Οδό αποτελεί ένα χρόνιο πρόβλημα για όλους τους διερχόμενους οδηγούς, αλλά και όσους εισέρχονται στη χώρα μας από τα βόρεια σύνορά της, με κατεύθυνση τη Θεσσαλονίκη και τη νότια Ελλάδα.
Η επίλυσή του με την κατασκευή ενός καινούριου κάθετου οδικού άξονα, αφενός θα εξυπηρετήσει τους πολίτες, αφετέρου θα διευκολύνει τη μετακίνηση εισαγόμενων και εξαγόμενων εμπορικών προϊόντων, μιας και αποτελεί τον οδικό δίαυλο επικοινωνίας με τα μεγάλα αστικά κέντρα και λιμάνια της χώρας.
Επιπλέον, θα μειώσει τον χρόνο μετακίνησης και θα διατηρήσει την ασφαλή διέλευση των οχημάτων, εφόσον θα εξακολουθεί να μην διέρχεται από κατοικημένες περιοχές.