Διαφορετική; Καινοτόμα; Δημιουργική; Η νέα καμπάνια του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ απαντά «ναι» σε όλα, αλλά δεν είναι μόνο αυτά…

Τα δομικά υλικά βρίσκονται σε κάθε κατασκευή. Είτε πρόκειται για το σπίτι μας, το σχολείο, το νοσοκομείο – κάθε κτίριο και τεχνικό έργο, ανεξαρτήτως κλίμακας και χρήσης, χρειάζεται τα δομικά υλικά για να γίνει πραγματικότητα. Τώρα, μάλιστα, που διεθνώς έχουμε θέσει ως προτεραιότητα να διασφαλίσουμε ένα μέλλον βιώσιμο και «πράσινο» για τις επόμενες γενιές, τα δομικά υλικά άλλαξαν.

Προσαρμόστηκαν στις απαιτήσεις περιορίζοντας τις εκπομπές του διοξειδίου του άνθρακα και ενισχύοντας το ποσοστό ανακυκλωσιμότητας. Τίποτα όμως από όλα αυτά δεν θα ήταν εφικτό αν δεν είναι υπήρχε η ανθρώπινη επινοητικότητα, η σκέψη και η σκληρή δουλειά των αφανών ηρώων που έχουν -στην κυριολεξία- βάλει το ένα λιθάρι πάνω στο άλλο.

Αυτόν τον άνθρωπο αναδεικνύει ως πρωταγωνιστή στη νέα του καμπάνια ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ, εταιρεία-μέλος της Holcim.

Κωνσταντίνος Τσαπραλής, Marketing Manager, Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ, μέλος της Holcim

Κοιτώντας στα μάτια
Ανοίξτε οποιοδήποτε τεχνικό ή μη περιοδικό, περιηγηθείτε σε ιστοσελίδες, και θα βρείτε εκεί τα νέα πρόσωπα της καμπάνιας του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ. Με τίτλο «Αυτοί Ξέρουν», τον πρώτο λόγο παίρνουν οι άνθρωποι και συγκεκριμένα διαφορετικές επαγγελματικές κατηγορίες δυνητικών πελατών, που χρησιμοποιούν τα προϊόντα της ιστορικής τσιμεντοβιομηχανίας.

Με βλέμμα καθαρό που σε μαγνητίζει, όλοι τους -η γυναίκα μηχανικός που ενδιαφέρεται για την αειφορία, ο ιδιοκτήτης εταιρείας ανακαινίσεων που εγγυάται τις βέλτιστες λύσεις μόνωσης, ο παραδοσιακός τεχνίτης που έχει ζήσει στην οικοδομή, ο μηχανικός που αναζητεί τα καινοτόμα υλικά του μέλλοντος- είναι εκεί για να εγγυηθούν πως ό,τι ψάχνετε θα το βρείτε στον Όμιλο ΗΡΑΚΛΗΣ.

Σπάει τις νόρμες
Σε αυτή την καμπάνια, δεν μας «μιλούν» στελέχη της εταιρείας, αλλά το βήμα δίνεται σε αντιπροσωπευτικούς χαρακτήρες-«ήρωες» της κατασκευαστικής αγοράς που απευθύνονται στους αντίστοιχους επαγγελματίες και μιλούν τη δική τους γλώσσα.

Σε αυτή την καμπάνια, δεν υπάρχουν σάκοι και κουβάδες με υλικά και δομικά προϊόντα. Υπάρχουν εκείνοι οι άνθρωποι στους οποίους θα στραφούμε για να μας εγγυηθούν το καλύτερο αποτέλεσμα, όποιο και αν είναι το έργο που θα τους ζητήσουμε.

Με αυτήν την επικοινωνιακή στρατηγική, ο Όμιλος ΗΡΑΚΛΗΣ σπάει νόρμες και μοτίβα με έναν σαφή, ξεκάθαρο, τίμιο, ενημερωτικό και κοινωνικά ευαίσθητο τρόπο. Στέλνει το μήνυμα πως είναι συνειδητοποιημένος για την ποιότητα των προϊόντων που αναπτύσσει, χωρίς όμως να λησμονεί πως η θέση που έχει κατακτήσει όλα αυτά τα χρόνια, εντός και εκτός συνόρων, είναι αποτέλεσμα της τριβής, της συνεργασίας και της διάδρασης με τους ανθρώπους της αγοράς που τα επιλέγουν.

Ο άνθρωπος πίσω από την ιδέα
Υπεύθυνος για το όραμα και την υλοποίηση της νέας επικοινωνιακής καμπάνιας είναι ο Κωνσταντίνος Τσαπραλής, Marketing Manager του Ομίλου ΗΡΑΚΛΗΣ. Σε συνεργασία με την MAGIQ DOORZ, και χάρη στην πολύπειρη δραστηριότητά του σε θέσεις marketing και επικοινωνίας μεγάλων ελληνικών και πολυεθνικών ομίλων, αφουγκράστηκε τις τάσεις της εποχής και έδωσε έναν φρέσκο επικοινωνιακό αέρα στο προφίλ μιας από τις ιστορικότερες βιομηχανίες της Ελλάδας, χωρίς να κάνει εκπτώσεις ούτε κατ’ ελάχιστον στην ταυτότητα και τον χαρακτήρα του ΗΡΑΚΛΗ.