Έγινε γνωστός ο ανάδοχος και του τελευταίου των επείγοντος χαρακτήρα και συνολικού ύψους 1,36 δισ. ευρώ έργων που προκηρύχθηκαν στα τέλη του 2024 για την αποκατάσταση των ζημιών σε σιδηροδρομικές και οδικές υποδομές σε Θεσσαλία και Στερεά Ελλάδα από το πέρασμα των θεομηνιών «Daniel» και «Elias». Πρόκειται για την, με αρχικό κόστος 37.200.000 ευρώ (συν ΦΠΑ), αποκατάσταση των συστημάτων σηματοδότησης, ETCS L1, τηλεδιοίκησης και ηλεκτροκίνησης στο τμήμα της διπλής σιδηροδρομικής γραμμής από τον ΣΣ Παλαιοφάρσαλο ως τον ΣΣ Κράννων.
Ως γνωστόν, λόγω του χαρακτήρα όλων των projects, στους διαγωνισμούς για την ανάθεσή τους προσκλήθηκαν να συμμετάσχουν συγκεκριμένες εταιρείες. Εν προκειμένω, προσκλήθηκαν έξι εταιρείες, οι Άβαξ ΑΕ, Άκτωρ ΑΤΕ, Alstom Transport SA, Μέτκα ΑΤΕ, Siemens Mobility SA και Τέρνα ΑΕ. Εξ αυτών, ωστόσο, τελικά μόνο η Alstom Transport SA κατέθεσε προσφορά (με έκπτωση 4,20%), η οποία έγινε αποδεκτή και έτσι η σύμβαση κατακυρώθηκε σε εκείνη. Στο πλαίσιο του εν λόγω έργου θα γίνουν επεμβάσεις αποξήλωσης εσωτερικού εξοπλισμού σηματοδότησης και εξοπλισμού γραμμής σηματοδότησης, εργασίες αποκατάστασης συστημάτων σηματοδότησης-ETCS L1-τηλεδιοίκησης και, τέλος, έργα ηλεκτροκίνησης για τη ρύθμιση της αλυσοειδούς που θα χρειαστούν στα σημεία ανύψωσης της γραμμής κατά την αποκατάστασή της.